چهل‌سالگی انقلاب از نداشتن سیم خاردار به تولید تانک، موشک، ماهواره و پهپاد رسیده ایم

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در حالی چهلمین سال انقلاب را جشن می‌گیریم که از نداشتن سیم خاردار به تولید تانک، موشک، ماهواره و پهپاد در سطح وسیعی رسیده‌ایم و آمریکا و غرب از ما به شدت به خشم آمده است.

به گزارش ایسکانیوز ، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

دورود خداوند و پیامبران است در خمینی بت شکن که بنیانگذار انقلاب اسلامی بر اساس اسلام بود این انقلاب بعد از ۱۴۰۰ سال از دل تاریخ شیعه ظهور کرد و چون درختی نونهال رشد نمود و در مقابل طوفان های تحریم جنگ ترور از خود مقاومت نشان داد و امروز بعد از ۴۰ سال درختی برومند و سرافراز که ریشه هایش در عمق زمین و شاخه هایش برگ و بار و به سوی آسمان در حال گسترش است در حالی چهلمین سال انقلاب را جشن می گیریم که از نداشتن سیم خاردار به تولید تانک، موشک، ماهواره و پهپاد در سطح وسیعی دریافتیم که آمریکا و غرب از ما به شدت به خشم آمده است.

جوانان برومند ما در سایه انقلاب اسلامی مرزهای دانشگاه در نبرد دیده اند و در زمینه پزشکی نانو تکنولوژی، انرژی هسته‌ای، هوا و فضا و... گوی سبقت را از اکثر کشورهای جهان ربوده‌اند پیام انقلاب اسلامی جوانان منطقه را به تشکیل گروه مقاومت اسلامی کشانده که ابر تروریست جهان یعنی داعش را که ساخته دست کشورهای عربی و غربی بود نابود کرد و امروز آمریکا به گفته ترامپ بعد از خرج کردن و هدر دادن ۷ هزار میلیارد دلار از سوریه خارج می‌شود.

جادارد دولت در کنترل قیمت‌ها و مدیریتی کشور بیشتر رعایت حال این ملت نجیب و عزیز را بنماید به گفته امام خمینی (ره) اینها ولی نعمت ما هستند خدای بزرگ را سپاسگزاریم که ما را به ظهور انقلاب اسلامی در این عصر ما مفتخر کرد تا زمینه‌ساز تمدن بزرگ اسلامی باشیم.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن را به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای با شکوه تر از هر سال در راهپیمایی شرکت کرده و از همه احزاب و گروه‌ها و ملت عزیز دعوت به شرکت در این حماسه پرشور می‌نماییم.

انتهای پیام/

کد خبر: 995684

وب گردی

وب گردی