نفر: ۴۰ درصد پرستاران کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تربیت می‌شوند

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۴۰ درصد پرستاران کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تربیت می‌شوند و حدود ۶۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاحیه بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: امروز پس از سال ها شاهد افتتاح بیمارستان فرهیختگان هستیم؛ پس از سال ۶۱ که دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس شد پس از چند سال در رشته پزشکی شروع به فعالیت کرد و در واحد علوم پزشکی تهران کار خود را شروع کرد.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای مختلف ۱۵ دانشکده پزشکی، ۵ دانشکده دندانپزشکی و ۳ دانشکده داروسازی را به خود اختصاص داده است. همچنین بیش از صد دانشکده پرستاری و مامایی در استان‌های مختلف پخش است و توانسته اند خدمات بسیار خوبی به جامعه ارائه کنند.

نفر ادامه داد: ۴۰ درصد پرستاران کشور از سوی دانشگاه آزاد اسلامی تربیت می‌شوند و حدود ۶۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف فعالیت می کنند؛ همچنین بیش از ۱۰۰ هزار تخت بیمارستانی در نقاط مختلف کشور خدمت‌رسانی می‌کنند. ما تا بدین لحظه بیمارستان امام سجاد (ع) در تبریز و بیمارستان امام رضا (ع) در اردبیل را افتتاح کرده ایم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: امروز بیمارستان فرهیختگان با ۳۲۰ تخت به چرخه فعالیت های پزشکی و درمانی اضافه شد؛ ساخت این بیمارستان سال ۷۷ آغاز شد و سال ۹۰ به اتمام رسید. بیمارستان فرهیختگان در ۱۰ طبقه و ۴۶ هزار متر به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: ما در این دانشگاه سیاست ارتقای آموزش و ارائه با کیفیت‌ترین خدمات پزشکی در کشور را دنبال می‌کنیم که امیدواریم بتوانیم در این مسیر موفق باشیم و بحث های تخصصی را به مبانی آموزشی این دانشگاه اضافه کنیم.

نفر در پایان اذعان داشت: ما به دنبال توسعه پزشکی خانواده در مسیر آموزش های پزشکی هستیم و با حضور در نقاط مختلف کشور بتوانیم در ارائه مدل مناسب پزشکی خانواده در شهر موفق باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 995840

وب گردی

وب گردی