بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به‌مناسبت سالروز انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً

در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران، فرصت مناسبی است تا علی رغم همه دشمنی ها و دسیسه های دشمنان مردم عزتمند ایران، به ارزیابی آن اتفاق عظیم نسبت به شعارهای اولیه خویش بپردازیم.
امروز ایران عزیزمان تنها کشور منطقه است که نه تنها خود به طور کامل از شرق و غرب «استقلال» دارد، بلکه به الگویی روشن برای دیگر آزادیخواهان جهان بدل گشته است. مردم ایران وجهانیان فراموش نمی کنند که روزگاری کشورمان ژاندارم پلید ترین رژیم جهان در خاورمیانه بود.
از طرفی ملت ایران علی رغم هجمه‌های عظیم تبلیغاتی دشمنان به خوبی آگاه است که «آزادی»های سیاسی و اجتماعی مردم ایران که بر مبنای قانون اساسی و برخواسته از رأی آنان است، جزئی از آرزوهای بسیاری از کشورهای وابسته جهان است.
همچنین حضور پرشور مردم ایران در تمام انتخابات های چهار دهه گذشته نیز که آماری مابین ۶۰ تا ۸۰ درصدی داشته، مهمترین جلوه مردمسالاری در «جمهوری اسلامی» بوده است.
ولذا این روزها بهتر می‌توان شعار اساسی مردم ایران در سال ۵۷، که «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود را مورد بررسی قرار داد.
در تمام چهار دهه گذشته علی رغم همه دسیسه ها، تحریم ها، کودتای نظامی و تروریسم اقتصادی ، مردم شریف ایران حتی ذره ای از شعارها و آرمان های ابتدایی انقلاب خویش عقب‌نشینی نکرده اند. بلکه حتی پرشورتر و عالمانه تر از گذشته در این مسیر درخشان گام برمی‌دارند.
دشمنان ملت انقلابی ایران؛ بخواهند یا نخواهند انقلاب اسلامی به الگویی روشن از عدالت خواهی، ظلم ستیزی و استقلال‌طلبی ملت های آزاده جهان تبدیل گشته و در دهه پنجم حیات اش با صدور آرمانهای انقلاب خویش به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل گشته است.
لذا بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، تکلیف خود می‌داند ضمن حضور در کنار اقیانوس خروشان مردم ایران، همه نخبگان و دانشگاهیان آزادیخواه ، استقلال طلب و ظلم ستیز را به این حضور باشکوه دعوت نماید.
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 995882

وب گردی

وب گردی