احداث خوابگاه پسران با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از احداث خوابگاه برای دانشجویان پسر این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر حجت الله یونسی درباره امکانات رفاهی دانشگاه لرستان اظهار داشت: در ۴۰ سال گذشته، اقدامات و فعالیت‌های مهمی در زمینه توجه به امور رفاهی دانشجویان صورت گرفته است.

وی افزود: با اقدامات زیرساختی انجام شده در دانشگاه لرستان، مشکل کمبود خوابگاه برای دانشجویان دختر به صورت کامل رفع شده است.

یونسی اضافه کرد: از جمله اقدامات انجام شده، نوسازی سالن‌های ورزشی متعدد دانشجویی در دانشگاه لرستان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این حوزه هم اقدامات زیرساختی مهمی انجام شده تا بحث ورزش، تندرستی و شادابی دانشجویان نیز بیش از پیش تقویت شود.

یونسی ادامه داد: با پیگیری‌های تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، برنامه‌ریزی‌شده است خوابگاه‌های دانشجویی پسران با حمایت صندوق رفاه دانشجویان و سازمان دانشجویان وزارت علوم، با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۳۰۰ نفر، در محل سایت مرکزی دانشگاه لرستان (کمالوند) ساخته شود تا بتوانیم گام‌های مهمی در بحث رفع کمبود خوابگاه‌های دانشجویی پسران برداریم.

وی عنوان کرد: در موضوع پرداخت تسهیلات دانشجویی هم در سال‌های اخیر از جمله سال‌های ۹۵ و ۹۶ بیش از ۷۰ میلیارد ریال، تسهیلات مختلف دانشجویی پرداخت شده که در جهت توجه به امورات رفاهی دانشجویی دانشگاه لرستان بوده است.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه در دوره دولت تدبیر و امید، میزان پرداختی‌ها در قالب وام‌های دانشجویی دو برابر شده است، افزود: در بحث نظارت بر خوابگاه‌های دانشجویی استان نیز اقدامات اثرگذاری برای ارتقای نظارت‌ها و توجه به رفاه دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها صورت گرفته است.

یونسی تصریح کرد: تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، همواره از انتقادات و پیشنهادهای مربوط به بهبود امور رفاهی دانشجویان استقبال می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 995898

وب گردی

وب گردی