حضور چشمگیر دانشگاهیان بندرعباس در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن

جمع کثیری از استادان ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با حضور گسترده خود در راه پیمایی 22 بهمن ، با آرمانهای انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در حاشیه این مراسم، با گرامی داشت ایام فاطمیه (س) و ایام الله دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم نشان دادن که برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب ، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همیشه در صحنه حضور دارند و همواره وفاداری و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده اند.

دکتر مهدی باقری افزود : مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سال 57 به رهبری حضرت آیت الله امام خمینی «ره» توانستند ریشه ظلم و ستم را کوتاه کرده و با عزم و اراده ای قوی بر تمام تهدیدات دشمن غالب شوند.

این مقام مسؤول شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه اتحاد ، قدرت و همدلی ملت ایران خواند و افزود : سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از حساس‌ترین دوران خود را در عرصه‌های مختلف می گذراند.
وی با اشاره به شکست غرب در افزایش تحریم ها علیه ایران و اعتراف دشمنان انقلاب به توانمندیهای بالای نظامی و علمی جوانان غیور کشور گفت: امروز اقتدار کشور در تولید جنگ افزار های موشکی نشان از قدرت و اقتدار نظام اسلامی دارد که موجب نگرانی دشمنان را فراهم ساخته است.

در این مراسم ، دانشجویان ، استادان و کارکنان یک دل و یک صدا با حضور در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن ، با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، نفرت خود را از کشورهای مستبد اعلام کردند و و با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) تجدید میثاق کردند.

کد خبر: 995924

وب گردی

وب گردی