دکتر ولایتی: باید قدر استقلال، امنیت و آزادی خود را بدانیم

دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با حضور در میان جمعیت میلیونی مردم تهران، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با حضور در میان جمعیت میلیونی مردم تهران، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرد.

دکتر ولایتی درباره تهدیدات آمریکا به حضور میلیونی مردم در جشن 40 سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: «آمریکایی ها ملت ما را نشناخته اند، ولی ملت ما صبورند و باسابقه فرهنگی چند ده هزار ساله از این گونه تهدیدات زیاد دیده اند».

وی تصریح کرد: «انقلاب اسلامی اکنون بعد از گذشت 200 سال سایه استقلال را به خود می بیند و دست استعمار غرب را قطع کرده و اختیار خود را به دست گرفته است».

دکتر ولایتی گفت: «انقلاب اسلامی اکنون در دست صاحبان اصلی اش یعنی مردم قرار دارد و شعار نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی که شعار اصلی انقلاب بوده، به معنای نفی هرگونه سلطه خارجی است».

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل گفت: «مردم 40 سال پای این انقلاب ایستاده اند و در این راه چند صد هزار شهید تقدیم کرده اند. مردم، این انقلاب را که ثمره راه گذشتگان است به راحتی از دست نمی دهند. کودتای 28 مرداد و دوران مشروطه برای ملت ما کافی است تا قدر این انقلاب را بدانند».

وی تصریح کرد: «ملاحظه می کنید که مردم امسال با چه شور و اشتیاقی در صحنه حاضر شده اند و با وجود همه مشکلات پای کار انقلاب اسلامی ایستاده اند».

دکتر ولایتی با بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ساقط کردن استبداد است، گفت: «هر کشوری بخواهد ندای استقلال و آزادی‌خواهی سر دهد با واکنش و مقابله استعمارگران مواجه می شود؛ اما ما این استقلال و اقتدار را به دست آوردیم و ما باید قدر استقلال، امنیت و آزادی خود را بدانیم».

انتهای پیام/

کد خبر: 995937

وب گردی

وب گردی