جوییش‌پرس: ایرانی‌ها با تمسخر آمریکا، چهلمین سالگرد انقلاب را جشن گرفتند

روزنامه یهودی «جوییش پرس» با اذعان به حضور گسترده ایرانی‌ها در راهپیمایی تهران و دیگر شهرها، نوشت که مردم ایران با تمسخر آمریکا، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشتند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ بعد از خبرگزاری‌های غربی، روزنامه «جوییش‌پرس» نیز نتوانست در برابر عظمت حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن سکوت کند و نوشت ایرانی‌ها با به‌سخره گرفتن آمریکا، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

این روزنامه آمریکایی که توسط صهیونیست‌ها اداره می‌شود، با اذعان به تعداد عظیم شرکت‌کنندگان در راهپیمایی تهران و دیگر شهرهای ایران، نوشت: «ایرانی‌ها از ده روز پیش یعنی از تاریخ از اول فوریه تا 11 فوریه به مدت یک دهه، روزهای بازگشت آیت‌الله خمینی از پاریس به تهران و پیروزی انقلاب 1979 را جشن گرفتند».

جوییش‌پرس در تصویر این خبر، عکسی از راهپیمایی مردم اردبیل زیر بارش شدید برف را به اشتراک گذاشته و افزود: «نه برف، نه باران، نه گرما و نه تاریکی شب، این ایرانی‌ها را از جشن گرفتن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بازنمی‌دارد».

راهپیمایی ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 9 صبح امروز (دوشنبه) در تهران و تمامی شهرهای ایران زیر بارش باران و برف آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

پیش از این خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نیز با اذعان به حضور گسترده ایرانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن، نوشت: «در کنار شعارها مرگ بر آمریکا، راهپیمایی روز دوشنبه همچنین عرصه‌ای برای نمایش موشک‌های نظامی ساخت ایران بود».

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 995961

وب گردی

وب گردی