ملت  ایران حافظ و وفادار انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدبابل گفت: ملت ایران حافظ و وفادار به انقلاب و نظام جمهور ی اسلامی ایران هستند.

دکتر وحید فلاح در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری ایسکانیوز در بابل، با قدر دانی از دانشگاهیان در باره حضور تاریخی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ملت شهید پرور با تمام مشکلات و تهدیدهای دشمن هیچ گاه از اسلام و انقلاب دست نکشیده اند بلکه ما هر ساله شاهد حضور حماسی و میثاق آنها با آرمانهای امام (ره) و رهبری هستیم.

وی گفت: امروز وحدت، انسجام و همدلی آحاد مردم یکی از مهمترین رمز موفقیت و پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فلاح بیان کرد: ۲۲ بهمن ماندگار ترین نماد ملی و اقتدار ملت ایران است و اقشار مختلف در طول چهل سال پیروزی انقلاب نشان دادند، احدی توان تعرض به سرزمین عزیزمان را ندارد.

رئیس واحد بابل با اشاره به حضور چشم گیر دانشگاهیان این قشر فرهیخته جامعه در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با حضور یکپارچه خود در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.

عضو هیأت امنای استان مازندران بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحول بنیادی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی و فرهنگی ایجاد شد، دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین دستاورد علمی و پژوهشی انقلاب اسلامی است که در عرصه تولیدات علمی و پژوهشی نقش مهمی در آموزش عالی داشته است.

کد خبر: 996021

وب گردی

وب گردی