دائر شدن  نمایشگاه دائمی گل و گیاه نزدیک میدان راه آهن ؛ به زودی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 از اجرای مراحل پایانی نمایشگاه دائمی گل و گیاه به متراژ 2400مترمربع در بوستان خواجه دهی واقع در پایانه معین و نزدیک میدان راه آهن و راه اندازی آن در آینده نزدیک خبر  داد.

به گزارش ایسکانیوز ، کورش خرد در این باره گفت: با توجه به موقعیت قرار گیری بوستان خواجه دهی در جنوب این منطقه و نزدیکی آن به میدان راه آهن که از مدت ها پیش وجود معتادان و متکدیان، ساکنان محلی را آزار می داد و تبدیل به یکی از مکان های بی دفاع شهری شده بود؛ پیشنهاد ایجاد نمایشگاه دائمی گل و گیاه در این مکان اجرایی شد.

وی افزود: این اقدام علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی در محله راه آهن و ساماندهی فضای بی دفاع شهری ، صرفه جویی اقتصادی در نگهداری فضای سبز محلی و کاهش مصرف آب را در نیز به دنبال دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ، همچنین با اشاره به وسعت 2400 مترمربعی این نمایشگاه که در آن گل های آپارتمانی ، نهال ، آبنما و گلدان عرضه خواهد شد؛ خاطر نشان کرد: ارتقای منظر شهری و زیبایی محیطیو کاهش هزینه های برق و نگهبانی و ... نیز از دیگر مزایای ایجاد نمایشگاه دائمی گل و گیاه در بوستان خواجه دهی است.

بوستان خواجه دهی در میدان راه آهن – ابتدای خیابان کارگر جنوبی ، کوچه خواجه دهی قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996086

وب گردی

وب گردی