بسیج اساتید دانشگاه آزاد به دنبال اجرایی شدن آرمان‌های انقلاب در دانشگاه است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انسجام بخشی در خصوص تبیین رسالت انقلاب و اجرایی شدن خط انقلاب اسلامی در دانشگاه یکی از رسالت‌های اصلی بسیج اساتید است.

محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره نقش بسیج اساتید در ارتقای فضای علمی و هم‌افزایی تشکل‌های دانشجویی اظهار داشت: استاد دانشگاه بسیار در جهت دهی دانشجویان به سمت آرمان های گوناگون اثر گذار است؛ به طوری که استاد دانشگاه، به عنوان پیش قراول اقشار مختلف دانشجویان محسوب می شود.

وی افزود: انسجام بخشی در خصوص تبیین رسالت انقلاب و اجرایی شدن خط انقلاب اسلامی در دانشگاه یکی از رسالتهای اصلی بسیج اساتید است.

هاشمی ادامه داد: استادان انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی با نظم و انسجامی در دانشگاه به وجودآمده، در موقعیت ها و مناسبت های مختلف به دنبال تحقق خط انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: هنگامی که استادی در کلاس درس به صورت علمی و منطقی کارآمدی نظام اسلامی را تشریح می کند، دانشجو نسبت به عملکرد نظام به اقناع می رسد.

وی اذعان داشت: یکی دیگر از برنامه‌های جدی ما در دانشگاه آزاد اسلامی، تحول علوم انسانی است؛ تمام تلاش ما این است که کانون های بسیج اساتید برای تحول در این حوزه، در خدمت معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد قرار گیرند. امیدوار هستیم که با همکاری معاونت علوم انسانی بتوانیم گام‌های موثری را در راستای تحول این حوزه انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 996128

وب گردی

وب گردی