تشکل ها، رسانه را به سوی تحقق آرمان های اصیل انقلاب هدایت کنند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) گفت: یکی از وظایف اصلی تشکل های دانشجویی آگاهی بخشی به مردم و افکار عمومی و هدایت رسانه ها در راستای تحقق اهداف و آرمان های اصیل انقلاب است.

محمد حسین یدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: جریان دانشجویی به عنوان نمایندگان قشر نخبگانی جامعه یکی از خاستگاه های مهم و اساسی پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) اذعان داشت: یکی از وظایف اصلی تشکل های دانشجویی آگاهی بخشی به مردم و افکار عمومی و هدایت رسانه در راستای تحقق اهداف و آرمان های اصیل انقلاب است.

وی در ادامه افزود: فعالان دانشجویی برای روشنگری و تعیین مواضع برای مسائل گوناگون و روز کشور و جهان نیازمند ابزاری هستند تا دغدغه های ذهنی خود را بر روی آن پیاده سازی کنند که از جمله آن ها می توان به اطلاعیه، بیانیه، نشست، مصاحبه، نشریه و... اشاره کرد.

یدی در خصوص فعالیت های رسانه ای تشکل های دانشجویی تصریح کرد: بیانیه و مصاحبه در حقیقت برند جریان دانشجویی است و جریان های دانشجویی به وسیله آن می توانند سمت و مسیر درست حرکت جامعه را مشخص کنند.

این فعال دانشجویی با تاکید بر قلم دانشجویان در تولید محتوا، تصریح کرد: فعالان دانشجویی در تولید محتوای خود نظیر بیانیه و نامه بهتر است از قلم خود استفاده کنند چرا که بهتر و جامع تر در جریان مسائل قرار دارند و بیان کننده افکار و ارائه راهکار هستند.

وی خاطر نشان کرد: فعالان دانشجویی برای بررسی و تحلیل مسائل روز و ارائه راهکار به مسئولان برای حل برخی از معضلات جامعه و درک عمیق می توانند از کارشناسان حوزه های مختلف کمک بگیرند.

یدی پیرامون وظایف جنبش دانشجویی، گفت: جریان دانشجویی باید فعالیت های خود را به سمت جنس کارهای مطالبه گرایانه پیش ببرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) عنوان کرد: دانشجویان باید در نظر داشته باشند، اگر در مسائل جاری مختلف کشور و جهان علم کافی ندارند، اظهار نظر نکنند تا فعالیت ها حالت ظاهری، رزومه سازی و پر کردن گزارش کار به خود نگیرد.

وی در خصوص بازخورد بیانیه و فعالیت های دیگر میان مخاطب خاص، اظهار کرد: بعد از ایجاد تولید محتوا و انتشار، مطالبه گری نیز باید رخ دهد و در غیر این صورت کاری بسیار ظاهری و بی حاصل رخ داده است. یکی از شاخص های اثرگذاری فعالیت ها نیز پیگیری از مسئولان و مخاطبان نامه و بیانیه ها است.

انتهای پیام/

کد خبر: 996130

وب گردی

وب گردی