دانشگاه آزاداسلامی به دنبال اجرایی کردن طرح‌های حامی زنان دانشجو

مشاور امور زنان و خانواده دانشگاه آزاداسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان آغاز مدیریت دکتر ولایتی، برای بها دادن به نقش‌آفرینی زنان در عرصه های مختلف جامعه و تحکیم خانواده در تلاش است مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را اجرایی کند.

نفیسه فیاض بخش مشاور امور زنان و خانواده دانشگاه آزاداسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای اهمیت دادن به جایگاه زن در جامعه یکسری مصوباتی درباره زنان به خصوص کارمندان، استادان و دانشجویان خانم را تصویب کرده است که تاکنون به فاز اجرایی نرسیده است.

رئیس کارگروه ویژه امور خانواده دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان آغاز مدیریت دکتر ولایتی، برای بهادادن به نقش‌آفرینی زنان در عرصه های مختلف جامعه و تحکیم خانواده در تلاش است این مصوبات را اجرایی کند.

در ادامه وی افزود: در هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی شدن طرح های حمایتی تصویب شده است و در آینده نزدیک واحدهای این دانشگاه در خدمت مادران دانشجوست.

فیاض بخش در خصوص واحدهای حامی مادر دانشگاه آزاداسلامی، عنوان کرد: با همت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی تا مهرماه سال 98، چهل عدد از واحدهای این دانشگاه حامی مادران محصل می شود. این واحدها خدمات خاص را به مادران دانشجو که کودک زیر 63 سال دارند، ارائه می دهند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاداسلامی در امور زنان و خانواده، اذعان داشت: دفتر مشاور زنان و خانواده با تشکل های دانشجویی در ارتباط است و در تلاش برای آماده سازی فضا برای فعالیت بیشتر و آزادانه تر جریان دانشجویی به عنوان منبع آگاهی بخش جامعه، هستیم.

وی با تاکید بر همت تشکل های دانشجویی برای فعالیت موثر در دانشگاه، گفت: دفتر مشاوره امور خانواده دانشگاه آزاد اسلامی با اداره کل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی همکاری خوب و سازنده دارد که برآیند آن کمک به دانشجویان برای کارهای دانشجویی در محیط علمی دانشگاه است.

فیاض بخش افزود: باتوجه به اینکه این کارگروه حالت مشاوره دارد، تشکل های دانشجویی باید در نظر داشته باشند ما فقط می توانیم در راستای راهنمایی و جهت‌دهی فکری کمک رسان باشیم و کار اجرایی در حیطه اختیارات ما نیست و بیشتر می توانیم حمایت و ایده پزدازی برای تشکلات داتشجویی را انجام دهیم.

رئیس کارگروه ویژه امور خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی برای جریان دانشجویی گفت: حیات و بیداری قشر و جریان دانشجویی توسط انقلاب از بزرگ‌ترین برکات انقلاب محسوب می شود. شهید حججی، زاده یک رویش دانشجویی است که به واسطه پیروزی انقلاب در بین جوانان و به خصوص دانشگاه جوانه زده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 996161

وب گردی

وب گردی