مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با دو تن از همکاران خود وداع کردند

جمعی از مسئولین و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور در مراسم خاکسپاری با دو تن از همکاران خود در واحدهای کرج و هشتگرد وداع کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در پی درگذشت سجاد سامانی پور از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در یک سانحه گازگرفتگی، دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، دکتر رمضان جهانیان رئیس واحد هشتگرد، دکتر فیض اله اکبری دستک رئیس مرکز نظرآباد و جمعی کثیری از مسئولان و کارکنان واحد کرج، هشتگرد و نظرآباد در مراسم خاکسپاری آن مرحوم حضور یافتند.

همچنین در مراسم دیگری نیز جمع کثیری از مسئولان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور در مراسم تشییع پیکر علی افتخاری فر از همکاران زحمت کش واحد کرج شرکت کردند که پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری دار فانی را وداع گفت. دانشگاهیان با حضور در این دو مراسم ضمن وداع با همکاران خود، با خانواده آن مرحومان دیدار کرده و ابراز همدردی نمودند.

در همین راستا دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با پیامی این مصیبت را به خانواده آن دو مرحوم و دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

باسمه تعالی

«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام»

اینک مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار دلنشین زندگی دوتن از همکاران خدوم دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند که این مصائب نیز از بارزترین تفاسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بی کران هستی و یگانه راز جـاودانگی ذات بی همتای اوست.

با نهایت تاثر و تاسف درگذشت همکار ان خوبمان مرحوم علی افتخاری فر و مرحوم سجاد سامانی پور را حضور بازماندگان داغدار و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بویژه همکارانشان در واحدهای کرج و هشتگرد، صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل توام با طول عمر با عزت خواستارم.

بی شک یاد آن عزیزان سفر کرده و خدمات ارزنده ایشان ، در خاطر استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به نیکی خواهد ماند.

دکتر محمدحسن برهانی فر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج

انتهای پیام/

کد خبر: 996162

وب گردی

وب گردی