نرم افزارهای کاربردی رایانه ای منتشر شد

کتاب «نرم افزارهای کاربردی رایانه ای» تالیف فائقه سیاری توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مفاهیم و علوم رایانه ای و نرم افزارهای کاربردی در عصر حاضر چنان با زندگی روزمره آدمی درآمیخته است که فراگیری آن جزو لاینفک زندگی بشر امروزی است و امروزه حجم بسیار زیادی از مکاتبات و اطلاعات موجود در سازمان ها، ادارات و دانشگاه ها توسط نرم افزارها ساماندهی می شوند که دستیابی، نگهداری و استفاده از آن ها مستلزم آشنایی با این نرم افزارها و مفاهیم آن ها است.
امروز تهیه گزارش، مقالات و پایان نامه ها و ارتباط تنگاتنگ امور اداری و مدیریت امروز با علوم رایانه، اهمیت یادگیری و کاربرد این علوم را بیش از پیش روشن می سازد.
بی تردید آینده در دست کسانی است که بر مبنای اصول خردورزی به مهارت آموزی بپردازند و با علم و عمل، خود را برای ساختن دنیای جدید آماده کنند.
شایان ذکر است این کتاب ویژه دانشجویان رشته مدیریت، حسابداری و مخصوصا آموزش و پرورش ابتدایی تهیه شده است.
این کتاب شامل 6 فصل است. فصل اول درباره مقدمه و تاریخچه ای از علوم رایانه ای شامل مواردی چون سیستم عامل، زبان های برنامه نویسی و.. است.فصل دوم به مبانی اینترنت اختصاص دارد.
فصل سوم درباره نرم افزار word نگارش شده است و درباره این نرم افزار توضیحات کاملی همچون تایپ، فصل بندی، تنظیمات پس زمینه نوشته شده است. فصل چهارم درباره نرم افزار power point ، فصل پنجم به سوالات چهار گزینه ای و دست آخر فصل ششم شامل پاسخنامه سوالات است.
کتاب «نرم افزارهای کاربردی رایانه ای» تالیف فائقه سیاری در 247 صفحه، قیمت 50 هزار تومان ، در شمارگان دو هزار نسخه توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد منتشر شد.

انتهای پیام/
کد خبر: 996171

وب گردی

وب گردی