سرقت مسلحانه در دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی/ رییس دانشگاه پاسخگو نیست

دبیر شورای صنفی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: چند روز پیش در دانشکده کشاورزی چند نفری با اسلحه به ساختمان حمله کرده و تعدادی گوسفند که برای نمونه کار دانشجویان تهیه شده بود را سرقت کردند.

سبحان اعظمی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص مشکلات اخیر دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: یکی از مشکلات ما برخورد نامناسب مسئولان دانشگاه رازی کرمانشاه با دانشجویان است. حتی نزدیک بود من با یکی از مسئولان درگیر شوم اما دوستانم وساطت و از درگیری جلوگیری کردند.

وی افزود: تعدادی از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی به شورای صنفی مراجعه کردند و مشکل آموزشی خود را شرح دادند. برهمین اساس شورای صنفی دانشکده علوم اجتماعی هم با مسئولان صحبت کرد اما مسئول مربوطه به دبیر دانشکده توهین کرد.

اعظمی ادامه داد: در این 8 ماهی که وارد شورای صنفی شده ام، بدون اغراق هر هفته به نوعی با مسئولان درگیری داشتیم. متاسفانه مسئولان دانشگاه هرطور که می خواهند با دانشجویان برخورد می کنند، ما نیز در این 8 ماه اعتراضی نکردیم.

دبیر شورای صنفی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت: تعدادی از دانشجویان نسبت به ظرفیت کلاسشان اعتراض کردند، به همین دلیل راهی دانشکده شدم تا در این خصوص با مسئول حوزه صحبت کنم اما آن مسئول برخورد خوبی با من نداشت و با شکایت تهدیدم کرد.

وی خاطرنشان کرد: چند روز پیش در دانشکده کشاورزی چند نفری با اسلحه به ساختمان حمله کرده بودند و تعدادی گوسفند که برای نمونه کار دانشجویان تهیه شده بود را سرقت کردند. هنوز خبر دقیقی از این موضوع ندارم.

اعظمی عنوان کرد: در این 8 ماه هر هفته که درخواست برگزاری جلسه می دهیم اما رییس دانشگاه توجهی نمی کند و هنوز موفق به برگزاری جلسه نشده ایم. به واسطه بیانیه ای که صادر کردیم قرار شده تا جلسه ای را برگزار کنیم اما زمان آن هنوز مشخص نشده است.

دبیر شورای صنفی دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: دغدغه دانشجویان در دانشگاه بسیار زیاد است اما مسئولان اصلا رسیدگی نمی کنند و هر روز مشکل جدیدی داریم.

وی تصریح کرد: تعدادی از خوابگاه های دانشجویی که خارج از دانشگاه قراردارند، امنیت کافی نداشته و چندین بار در این خصوص با مسئولان دانشگاه صحبت کردم. البته خوابگاه های داخلی دانشگاه رازی هم در بد ترین محل واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 996191

وب گردی

وب گردی