مدارس مهارتی دانشگاه آزاد توسعه می یابد/ 125 محصول در فن‌بازار کشاورزی رونمایی شد

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مدارس عالی مهارت دانشگاه آزاد اسلامی قرار است در آینده گسترش پیدا کند و راه‌اندازی شود.

دکتر بیژن رنجبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص راه‌اندازی مدارس مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مدارس عالی مهارت دانشگاه آزاد اسلامی قرار است در آینده گسترش پیدا کند و راهاندازی شود. این مدارس به دانشجویان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی کمک می کند تا پس از فارغ التحصیلی مهارت لازم و کافی در رشته تخصصی تحصیلشان داشته باشند.

وی افزود: در دانشگاه‌ها و به خصوص در حوزه علوم انسانی که دوره‌های کارورزی یا آزمایشگاه در اختیار ندارند مدارس مهارتی جای خالی آنها را برای دانشجویان رشته علوم انسانی و آزمایشگاهی پر کند.

دکتر رنجبر ادامه داد: دانشجویان سال آخری یا فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد می توانند با حضور در دوره های 45 روزه مدارس مهارتی کارورزی خود را پشت سربگذارند تا از مهارت لازم برخوردار شوند.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: به نظرم دوره های 45 روزه مدارس مهارتی برای دانشجویان کافی است تا مهارت های لازم را به‌دست آورند. از طرفی با شروع دوره ها نقطه ظعف‌های دانشجویان مشخص می شود و اگر نیاز باشد با حضور در دوره‌های بعدی این مشکل برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: فن بازار کشاورزی منابع طبیعی برگزار و از 125 محصول رونمایی شد. بسیاری از این محصولات تجاری سازی هم در ایران و هم در خارج از کشور به فروش رسیده است. فن بازار به معنای واقعی برگزار شد و این استارتاپ ها کمک می‌کند تا ارتباط‌مان با صنعت بیشتر شود.

دکتر رنجبر تصریح کرد: هرسال نسبت به سال قبل محصولات دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای کیفیت داشته‌اند و از همه مهم‌تر محصولاتمان وارد بازار شده اند. آمار فروش محصولات دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سال‌های گذشته از بالا رفتن کیفیت محصولات خبر می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996193

وب گردی

وب گردی