زمان ارزشیابی مدارک فارغ التحصیلان کشورهای فرانسه و عرب زبان اعلام شد

اداره کل امور دانش آموختگان وزارت علوم اعلام کرد: فارغ التحصیلان کشورهای فرانسه و عرب زبان برای ارزشیابی مدارک خود از ۲۷ بهمن نسبت به تشکیل پرونده الکترونیکی در سامانه سجاد اقدام کنند .

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از اداره کل امور دانش آموختگان وزارت علوم، آن دسته از دانش آموختگانی که مدارک تحصیلی خارجی خود را صرفا از کشورهای فرانسه زبان شامل، سوئیس، کانادا، فرانسه وهمچنین عرب زبان دریافت کرده اند، جهت ارزشیابی مدارک خود ضروری است از تاریخ ۲۷ بهمن ۹۷ نسبت به تشکیل پرونده الکترونیکی از طریق پرتال سامانه سجاد به نشانی https://portal.saorg.ir/ اقدام کنند.

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام اولیه به نشانی https://portal.saorg.ir/registration-the-applicant مراجعه و پس از انجام ثبت نام، جهت تشکیل پرونده الکترونیکی در اداره کل امور دانش آموختگان به منظور ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی به بخش خدمات سامانه مراجعه کنند. فرآیند ثبت نام همراه با جزئیات تکمیلی در بخش راهنمای استفاده از سامانه در سایت مذکور قابل مشاهده است.

متقاضیان همچنین می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در بازیابی اطلاعات و یا ثبت درخواست با کارشناسان بخش پشتیبانی سامانه از طریق لینک https://portal.saorg.ir/online-support و یا کارشناسان حوزه مربوطه Ext۴_grad@saorg.ir کیدری (کارشناس کشورهای فرانسوی زبان) و Ext۱۰_grad@saorg.ir محمدی (کارشناس کشورهای عرب زبان) در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 996211

وب گردی

وب گردی