۲۰ مقاله در همایش چهار دهه رهبری انقلاب ارائه می شود

دبیر علمی همایش چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی گفت: در مجموع صد مقاله به این همایش ارسال شد که ۲۰ مقاله برتر در همایش چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی ارائه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز دکتر خواجه سروی دبیر علمی همایش چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی، گفت: در طول ۴۰ سال اخیر نکته ای که مغفول مانده این است که در میان ادبیات حقوقی جهان مبحثی تحت عنوان ولایت امر تاسیس شده ؛ در‌ ایران این عنوان با رهبری معظم ایجاد شده است.
خواجه سروی تصریح کرد: در ادبیات سیاسی جهان وقتی به رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران می رسند با نام رهبر مذهبی ایران نام می برند که نشان می دهد تبیین خوبی صورت نگرفته است.
او گفت: امیدواریم اولین گام قوی برداشته شود که با جدیت پیگیری شود. بنا به فرموده مقام معظم رهبری در سال های قبل انقلاب علم رویکرد ترجمه گرایی و وارداتی داشت.
خواجه سروی با تشکر از حامیان همایش بین المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی ادامه داد: واحد قشم که میزبانی همایش را بر عهده گرفت زحمات زیادی کشید که این همایش به خوبی برگزار شود همچنین از مهمانان خارجی که دعوت همایش را پذیرفتند نیز تشکر می کنم.
او ادامه داد: در مجموع صد مقاله به این همایش ارسال شد که ۲۰ مقاله برتر در همایش چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی ارائه خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996231

وب گردی

وب گردی