ارزش دادن به معنویات از برکات انقلاب اسلامی است

یکی از علمای اهل سنت قشم در همایش چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی گفت: به برکت رهبری ایران معنویات در جامعه ارزش پیدا کرد که امروز دشمن ما ذلیل شده است چون زورشان به ایمان مردم نمی رسد .

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مولوی اسحاق مدنی از علمای اهل سنت قشم در همایش چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی گفت: دشمنان فکر می کردند امام خمینی را می توانند فریب دهند اما آن ها ملت و رهبری را درک نکرده بودند و تیر آن ها به سنگ خورد.
وی افزود: به برکت رهبری امام خمینی و جانشین بر حق ایشان، ایران به ابر قدرت ترین قدرت جهانی در بسیاری زمینه ها تبدیل شده است. امروز به فضل اسلام سلاحی را به وجود آوردیم که شب و روز دشمن را گرفته است زیرل مردم ایران پشت سر انقلاب هستند و ایمان دارند و با شوق زیادی در تمام صحنه های نظام حضور یافتند.
او تصریح کرد: امیدواری امام بر این بود که باز هم قدس به دست یک فرد غیرعرب آزاد شود هم چنین ارزش دادن به معنویات اقدام دیگر انقلاب اسلامی بود.
مولوی اسحاق مدنی خاطر نشان کرد: با وجود مذهبی بودن مردم قبل از انقلاب، ارزش مذهب و روحانیت پایین بود که گاهی قبل انقلاب راننده های تاکسی روحانیون را سوار ماشین خود نمی کردند.
مولوی اسحاق مدنی افزود: به برکت رهبری ایران معنویات در جامعه ارزش پیدا کرد که امروز دشمن ما ذلیل شده است چون زورشان به ایمان مردم نمی رسد، تنها چیزی که آن ها را امیدوار کرده اوضاع اقتصادی است که این موضوع هم به رهبری ربطی ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996241

وب گردی

وب گردی