برگزاری کارگاه اصول و روش های نوین مدیریت مزارع میگو در هرمزگان

در راستای ارتقای سطح علمی پرورش دهنگان میگو در استان هرمزگان، کارگاهی یک روزه با عنوان اصول و روش های نوین در مدیریت و پرورش میگو در مزارع پرورش میگو در هرمزگان دیروزبه میزبانی دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد بندرعباس هدف از برگزاری این دوره را آموزش و ارتقا سطح دانش پرورش دهندگان ، کارشناسان، دانشجویان و علاقه مندان به تکثیر و پرورش میگو در مزارع استان هرمزگان دانست و گفت: این کارگاه به همت انجمن علمی ماهیان زینتی ایران و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در راستای کمک به صنعت پرورش میگو انجام گرفته است.

محمد حسین اسدیان افزود: این کارگاه ، اولین کارگاه از مجموعه چهارکارگاهی است که مقرر گردیده در استان در جهت بالابردن سطح علمی، آموزشی و تخصصی دوست داران و مزارع داران برگزار شود و سه کارگاه دیگر نیز در در هفته های آینده به ترتیب اولویت برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: ورود دانشگاه برای بالا بردن سطح علمی، کیفی و آموزشی از خواسته های مقام معظم رهبریست که برای عبور از مشکلات اقتصادی و تحریم ها باید با قدرت وارد عمل شوند و در جهت توسعه و بالندگی کشور اسلامی گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مدرس این کارگاه ، دکتر کریستین متخصص پرورش میگو از کشور اکوادور بود که به دعوت انجمن علمی پرورش دهندگان ماهی های زینتی به ایران آمده بود.

کد خبر: 996249

وب گردی

وب گردی