منتخبان  دوره کشوری از 28 بهمن ماه پذیرش می شوند

ستاد برگزاری دوره شهید دیالمه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از پایان مرحله آزمون مجازی که به صورت کشوری برگزار شده اسامی منتخبان از طریق سایت Diyalame.com منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ستاد برگزاری دوره شهید دیالمه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از پایان مرحله آزمون مجازی که به صورت کشوری و از برگزیدگان دوره‌های منطقه‌ای طرح نخبه پروری سیاسی شهید دیالمه سازمان بسیج دانشجویی، برگزار گردید اسامی منتخبان در سایت Diyalame.com منتشر گردید.


بنا به اعلام مسئولان دوره ضروری است منتخبان دوره کشوری در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۷ جهت پذیرش و حضور در دوره سراسری در تهران حضور داشته باشند.

طبق برنامه اعلامی قرار است در دوره نخبه پروری سیاسی شهید دیالمه که مرحله دوم آن به صورت کشوری برگزاری می‌گردد و منتخبان این دوره در ادامه طرح تحت تربیت اساتید قرار می‌گیرند و برای شرکت در مرحله سوم طرح آماده می‌شوند.

در این دوره اساتید صاحب نامی همچون استاد حسن عباسی، استاد رجبی دوانی، استاد موسی نجفی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین رستمی (ریاست نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها)، حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی (معاون آموزش سازمان تبلیغات اسلامی)، دکتر فواد ایزدی، دکتر قدیری ابیانه و سایر اساتید صاحب نظر در حوزه‌های سیاسی و آموزشی حضور خواهند داشت. بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های صورت گرفته با اساتید مطالب مختلف تاریخ تحلیلی صدر اسلام، تاریخ معاصر، جریان شناسی سیاسی و همچنین موضوعات کارکردی شامل اخلاق تشکیلاتی، رسانه جریان ساز، فن خطابه و مناظره و... در این دوره برای دانشجویان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996263

وب گردی

وب گردی