وزیر علوم اقدام تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی، حمله تروریستی مزدوران تکفیری در جاده خاش زاهدان را محکوم کرد و شهادت جمعی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز و به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی، حمله تروریستی مزدوران تکفیری در جاده خاش - زاهدان را محکوم کرد و شهادت جمعی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.در متن این پیام تسلیت آمده است:

"بسم الرب الشهدا و الصدیقین"


اقدام کور تروریستی و حمله ناجوانمردانه مزدوران تکفیری به اتوبوس حامل کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهادت جمعی از جان برکفان سپاه، ملت بزرگ و قهرمان ایران را داغدار کرد.


این اقدامات تروریستی که با حمایت و پشتیبانی قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبر انجام می‌شود، هرگز نخواهد توانست خدشه و خللی در اراده پولادین، صادقانه و مصمم ملت شریف ایران در حراست از دستاورد‌های گرانسنگ انقلاب اسلامی همچون استقلال، امنیت، وحدت و انسجام ملی وارد سازد.


ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، اطمینان داریم به زودی عوامل این قبیل اقدامات کور به چنگال عدالت اسیر و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.


اینجانب ضمن تسلیت شهادت برادران غیرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه دردناک علو درجات و برای خانواده‌های عزادار این عزیزان صبر و اجر جمیل و برای مجروحان، سلامتی و شفای عاجل مسألت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 996288

وب گردی

وب گردی