اقدامات تروریستی عزم مردم را در پشتیبانی از آرمان های انقلاب بیشتر می کند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پی حادثه تروریستی زاهدان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر ولایتی در پیامی در صفحه اینستاگرام خود ،شهادت تعدادی از دلیرمردان کشور را در پی حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس پرسنل دلیر و شجاع سپاه پاسداران در زاهدان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت مظلومانه دلیر مردان و رزمندگان میهن اسلامی به دست تروریست‌ها و مزدوران کوردل، موجب تالم و تأثر فراوان گردید.
این حمله تروریستی و ناجوانمردانه، بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

بی تردید دشمنان نظام، انقلاب و مردم ایران پاسخ بی نظیر و سختی را پس از حضور پرشور مردم دلیر ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافت کردند و با این حمله ناجوانمردانه خود مردم شریف ایران را داغدار کردند ولی بی تردید این اقدامات رذیلانه، کوچک ترین خللی در اراده و عزم ملت شریف و غیور ایران اسلامی در پشتیبانی از آرمان های انقلاب و نظام و انسجام مردم ایجاد نخواهد کرد.
این حادثه دردناک را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران، پاسداران و خانواده‌های داغدار شهدای این اقدام تروریستی تسلیت عرض نموده از درگاه باری تعالی علو درجات برای آنان و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می نمایم .

علی اکبر ولایتی

انتهای پیام/

کد خبر: 996301

وب گردی

وب گردی