باشگاه راگبی دانشگاه آزاد اسلامی برترین باشگاه بانوان معرفی شد

باشگاه فرهنگی ورزشی راگبی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم برترین‌های راگبی به‌عنوان برترین باشگاه بانوان انتخاب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ مراسم معرفی برترین‌های راگبی کشور عصر امروز به میزبانی انجمن راگبی در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم اعلام شد که ۱۴ فروردین تیم راگبی آقایان و بانوان به قطر اعزام می‌شوند و همچنین سال ۹۸، سال «راگبی در دانشگاه‌ها» نام‌گذاری شد.

محمد علی‌پور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در این مراسم ضمن تشکر از انجمن راگبی اظهار کرد: امیدواریم این انجمن به فدراسیون تبدیل شود؛ اما عنوان مهم نیست و تلاش می‌کنیم امکانات بهتری برای این انجمن فراهم کنیم.

وی افزود: با وجود بودجه محدود در سال پیش رو نگاه ویژه‌ای به راگبی خواهیم داشت و امیدواریم این رشته ورزشی بتواند تعداد باشگاه‌های بیشتری را به خود جذب کند.

در این مراسم از رضا خدامی به عنوان دبیر برترین کمیته توسعه در استان‌ها، نازنین حسینی به عنوان دبیر برترین کمیته سال با توجه به تعداد میزبانی و نتایج، مجید سلامی به عنوان دبیر برترین کمیته آقایان، مونا سمیع‌نیل به عنوان برترین بازیکن ساحلی و از باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان برترین باشگاه بانوان تقدیر شد.

همچنین از باشگاه پسران شیراز به عنوان برترین باشگاه آقایان، باشگاه داتیس به عنوان برترین باشگاه سال راگبی در مجموف آقایان و بانوان تقدیر و لوح تقدیر اهدا شد.

در این مراسم نیز سودابه کشت‌کار از استان گلستان به‌عنوان داور برتر بانوان، طاهره محمدی از استان هرمزگان به‌عنوان بهترین داور جوان بانوان، علی درفکی از استان تهران به عنوان برترین داور آقایان، نواب اسدزاده به‌عنوان بهترین داور جوان آقایان، مجید فلاحی به عنوان بهترین مربی ۱۵ نفره آقایان و مونا میدانی از خراسان رضوی، حدیث احمدی از البرز و معصومه نوروزپور از تهران به عنوان برترین بازیکنان ۱۵ نفره بانوان همچنین اکبر غلامی، افشین سراجی، ارکین فتح‌الله‌زاده به عنوان برترین بازیکن ۱۵ نفره آقایان معرفی شدند.

همچنین در ادامه این مراسم از نگین ذاکری از استان تهران به عنوان برترین بازیکن زیر ۱۸ سال، مریم حسینی از استان گلستان به عنوان پدیده مسابقات، حسین سعادت از استان قم به عنوان برترین بازیکن زیر ۱۸ سال پسران، محمدجواد فولادوند از استان تهران به عنوان پدیده مسابقات، آیناز دملوندی از استان گلستان به عنوان برترین مربی پایه بانوان و بیژن ملک‌فر از استان تهران به عنوان برترین مربی پایه آقایان همچنین شیدا داداشی از گلستان برترین بازیکن اخلاق در راگبی کشور در ششمین مراسم معرفی برترین‌های راگبی تقدیر به عمل آمد.

مهیار عسگری برترین مربی هفت نفره آقایان، زهرا قربانی برترین مربی ۶ نفره بانوان، امید زارعی برترین بازیکن هفت نفره آقایان، نیلوفر هروی برترین بازیکن هفت نفره بانوان معرفی شدند‌.

در این مراسم به ۲۲ نفر مدرک مدرس و مربی‌گری اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996306

وب گردی

وب گردی