دستور دادستان کل کشور برای برخورد با عوامل حادثه تروریستی زاهدان

دادستان کل کشور طی پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی در جاده خاش – زاهدان، از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان خواست با همکاری نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی با عوامل این حادثه برخورد کند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین منتظری طی پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی در جاده خاش – زاهدان، از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان خواست با همکاری نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی با عوامل این حادثه برخورد کند.

متن پیام دادستان کل کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ

حادثه شهادت تعدادی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظان و نگهبانان امنیت و مرز‌های کشور بودند، در پی یک حرکت جنایتکارانه تروریستی به وقوع پیوست.

این اقدام جنایتکارانه پس از راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم و همزمان با نشست سردمداران کفر و نفاق و مزدوران آنان در ورشو، نشاندهنده بغض و کینه و دشمنی استکبار از حضور حماسی مردم می‌باشد و از یک سو موجب تاثر و تاسف و از سوی دیگر وجود چنین جوانان از خود گذشته و جان بر کفی در مقابل توطئه‌های دشمن، موجب مباهات است.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این عزیزان به رهبر معظم انقلاب فرماندهی کل قوا، خانواده‌های شهدای عزیز و مرد غیور سیستان و بلوچستان و همه همسنگران آنان، از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان مجدانه می‌خواهم که با همکاری نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی موضوع را پیگیری و برابر با مقررات با عوامل مستقیم و غیرمستقیم این حادثه تروریستی برخورد و اقتدار نظام را در مواجهه این حوادث به دشمن نشان دهند.

محمد جعفر منتظری

دادستان کل کشور

انتهای پیام/

کد خبر: 996312

وب گردی

وب گردی