جمع‌آوری ۱۳۱ معتاد متجاهر زن در ۲۰ روز/ پلمب ۶۳۵ اتاق مواد‌فروشان در منطقه ۱۲

رئیس پلیس تهران بزرگ با اعلام پلمب ۶۳۵ اتاق مواد‌فروشان در منطقه ۱۲، جزئیات عملکرد ۲۰ روزه پلیس در برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر شوش، مولوی و هرندی را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی از خرده‌فروشان موادمخدر گفت: برخورد با تردد معتادان متجاهر، دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر این مناطق، توجه به اماکن و کانونهای تخلف آنها یعنی منازل جرم‌خیز و پاتوقهای خانگی معتادان و فروشندگان موادمخدر کماکان در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه مناطق شوش، مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای معتادان، سوداگران و فروشندگان موادمخدر نخواهد بود، تصریح کرد: تاکنون 87 باب منزل پلاک قرمز به همراه 635 اتاق متعلق به موادفروشان در مناطق شوش، مولوی و به ویژه منطقه هرندی پلمب شده است.

وی افزود: با آغاز طرح پاکسازی در این مناطق، 17 مسجد مستقر در این مناطق اقدامات فرهنگی خود را در راستای سالم‌سازی مناطق آغاز کرده‌اند.

رحیمی گفت: در طی 20 روز گذشته، پلیس مبارزه با موامخدر تهران بزرگ موفق به دستگیری 21 قاچاقچی و 793 خرده‌فروش موادمخدر در محدوده شوش، مولوی و هرندی شده و در بازرسی از مخفیگاه آنها بیش از 220 کیلوگرم انواع مخدر کشف شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در طی 20 روز از زمان اجرای این طرح 4 هزار و 90 معتاد پرخطر ، 131 معتاد متجاهر زن و 605 کارتن‌خواب از سطح معابر شهری این مناطق جمع‌آوری شده و پس از پالایش و غربالگری تحویل مراکز بازپروری شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 996314

وب گردی

وب گردی