عاملان حادثه تروریستی زاهدان  شناسایی و به سزای اعمال ننگین خودبرسند

رئیس قوه قضاییه در پی شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران در حادثه تروریستی زاهدان در پیامی گفت: از مسئولان دستگاه قضایی استان سیستان و بلوچستان با تاکید می خواهم، با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت نسبت به شناسایی عاملان این حادثه جنایتکارانه اقدام و آنان را به سزای اعمال ننگین خود برسانند.

به گزارش ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، در پیام تسلیت آیت الله صادق آملی لاریجانی آمده است: بار دیگر دست استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار از آستین مزدوران وطن فروش بیرون آمد و به قصد انتقام از مردم ایران اسلامی به خاطر حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال، به خون پاک ترین جوانان این مملکت آلوده شد.
در ادامه این پیام تاکید شده است: ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای این حادثه که در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به دیدار معبود شتافتند، به خانواده های این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای آنها از خداوند متعال اجر جزیل و صبرجمیل آرزومندم.
رئیس قوه قضائیه در ادامه این پیام تسلیت اعلام کرده است: از مسئولان دستگاه قضایی استان اکیدا می خواهم، با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت نسبت به شناسایی عاملان این حادثه جنایتکارانه اقدام و آنان را به سزای اعمال خود برسانند.
گفتنی است: در حمله تروریستی چهارشنبه شب به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان 27 تن به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند.
گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.


انتهای پیام/

کد خبر: 996316

وب گردی

وب گردی