کارگاه تخصصی تربیت مربی حرفه ای کارآفرینی در واحد رامسر برگزار می شود

کارگاه تخصصی آموزش اصول و مهارتهای کوچینگ و منتورینگ کارآفرینی و توسعه کسب و کارنوپا با استفاده از تدوین بوم مدل کسب و کار تربیت مربی حرفه ای کارآفرینی طبق متد دانشگاه استنفورد برای اولین بار در سطح منطقه به میزبانی واحد رامسر برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی روابط عمومی واحد رامسر، کارگاه آموزشی تربیت مربی حرفه ای با همکاری مرکز رشد واحدهای فناور و باشگاه پژوهشگران جوان در روز های 13 و 14 اسفند ماه1397 به میزبانی واحد رامسر برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این کارگاه مهارت آموزی در خصوص مسیر جامع و گام های عملی کشف، خلق فرصت و ایده های ناب کارآفرینانه، برپایی و توسعه کسب و کار نوپا استارتاپ و مهارت آموزی در خصوص تکنولوژی کوچینگ و منتورینگ کارآفرینی مربیگری فرآیند کارآفرینی نوآور محور است.

مدرس و تسهیگر این دوره دکتر صفا شریف عسکری، رئیس کمیسیون آموزش، پژوهش و ترویج کارآفرینی سازمان ملی کارآفرینی ایران، مدرس دانشگاه و مربی حرفه ای (بیزنس کوچ و منتور)کارآفرینی و توسعه کسب و کار است.

گواهینامه پایان دوره به مدت 16 ساعت توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر صادرمی شود،

محل برگزاری دوره رامسر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر بوده و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشترمی توانند باشماره های 55260579 و 09303024087 (آقای رسولی) تماس بگیرند.

کد خبر: 996434

وب گردی

وب گردی