کمیسر تجاری سفارت استرالیا از دانشگاه شریف بازدید کرد

کمیسر تجاری سفارت استرالیا به همراه هیاتی ضمن حضور در دانشگاه صنعتی شریف به مذاکره جهت گسترش همکاری ها پرداخت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه شریف، منیر سنکری کمیسر اقتصادی سفارت ضمن دیدار با دکتر سیم‌چی مدیر امور بین الملل دانشگاه صنعتی شریف، با دکتر بهزاد از دانشکده مهندسی مکانیک و دکتر عسکری از دانشکده مهندسی و علم مواد و خانم رجبی از شرکت ایمیدرو، جلسه مشترک برگزار کردند.
در جریان این دیدار که در دفتر امور بین الملل دانشگاه برگزار شد طرفین ضمن تشریح اقدامات انجام شده در زمینه گسترش همکاری های علمی صنعتی فی مابین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه ها و موسسات استرالیایی، به بررسی راه های تسهیل آمد و شد نخبگان علمی به منظور شرکت در کارگاه ها و سمینارهای علمی و بازدید روسای دانشگاه های ایرانی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استرالیا پرداختند. در جریان این سفر که مقرر گردید اردیبهشت سال آینده برگزار شود، از دانشگاه های فنی، پزشکی و عمومی به تفکیک دانشگاه بازدید کننده بازدید به عمل خواهد آمد.
همچنین در خصوص تفاهم نامه همکاری در زمینه دانش و فن آوری صنایع معدنی، طرف استرالیایی ضمن تایید پیش نویس تفاهم نامه ارسال شده از دانشگاه صنعتی شریف، بیان داشت که در حال انجام مراحل نهایی هستند تا تایید آخر صورت گیرد. وی هم چنین بیان کرد که سفر فوق می تواند تسهیل کننده تفاهم نامه انتقال فن آوری باشد.
شایان ذکر است که هم اکنون هشت شرکت در زمینه صنایع معدنی با کشور استرالیا در حال همکاری هستند.

کد خبر: 996475

وب گردی

وب گردی