«مدرسه اشتغال سلامت» راه‌اندازی می شود

مدیر مرکز تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از راه اندازی «مدرسه اشتغال سلامت» با تاکید بر حل مسائل سالمندی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، پریسا فتایی اظهار داشت: «مدرسه اشتغال سلامت» در ۳ بخش آموزش (Healthcare MBA)، مشاوره کارآفرینی سلامت و ایجاد استارتاپ‌­های نوآورانه سلامت اجرا می شود.

وی ادامه داد: در بخش آموزش با برگزاری دوره‌های توانمندسازی، مهارت‌آموزی و کارآفرینی برای گروه‌های هدف، مهارت‌هایی آموزش داده می‌شود که برای کار در مراکز درمانی و یا ایجاد یک استارت‌آپ و برعهده گرفتن یک شغل در آینده به آن نیاز دارند.

مدیر مرکز تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه دوره آموزش عالی آزاد Healthcare MBA به مدت ۲۰۰ ساعت با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال اجراست، گفت: هم اکنون ۱۵۸ نفر از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه­ علوم پزشکی شهید بهشتی درحال فعالیت برای ۱۴ استارت‌آپ این حوزه هستند.

وی با اشاره به بخش مشاوره، اظهار کرد: در بخش مشاوره، فراگیران می توانند از مشاوره های راه‌اندازی، ایجاد و استقرار کسب وکار نوپا، ارزیابی طرح تجاری، مشاوره حقوقی، مشاوره بازاریابی و سایر خدمات مشاوره‌ای با تیم تخصصی مشاوران کسب و کار این مرکز بهره مند شوند.

فتایی با دعوت از کلیه صاحب‌نظران و شاغلان حوزه سلامت به ویژه سلامت سالمندی برای همکاری با این مرکز، تاکید کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) و مراکز تخصصی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از جمله مرکز پایش و سلامت سالمندی، مرکز سلامت روان و مرکز درمان در منزل سالمندی (امداد) زمینه استقرار تیم های نوآور را فراهم کرده اند.

کد خبر: 996558

وب گردی

وب گردی