ابلاغ آیین‌نامه مسابقات قرآن، عترت و جشنواره هنر، پژوهش و ادبیات دینی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه «آیین‌نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیأت علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی» را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه «آیین‌نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیأت علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها، رؤسای واحدها و مراکز آموزشی و سازمان سما ابلاغ کرد.

در متن این بخشنامه تأکید شده است: با عنایات خداوند متعال و توجهات خاص اهل بیت (علیهم السلام) نزدیک به ربع قرن است که فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های مختلف قرآنی و عترت استمرار دارد. در همین راستا معاونت فرهنگی و دانشجویی در نظر دارد با افزودن به غنای این نوع فعالیت‌ها، حرکت فرهنگی دانشگاه به سمت معارف قرآنی را به اوج برساند که این امر با تلاش و همت بلند همه مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی میسر می شود.

دکتر طهرانچی ضمن ابلاغ «آیین‌نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیأت علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی»، تأکید کرده لازم است معاونت فرهنگی و دانشجویی واحدها با هماهنگی رؤسا و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، بر حسن اجرای مفاد آیین‌نامه مذکور نظارت کرده و از تمامی توانمندی‌های موجود در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اعتلای فرهنگ قرآنی، استفاده کنند.

این آیین‌نامه شامل مواردی از جمله جدول زمان‌بندی برنامه‌های مسابقات قرآن و عترت سالانه دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سما، دستورالعمل برگزاری مسابقات قرآن و عترت، رشته‌ها، منابع و جوایز مسابقات قرآن و عترت، آیین‌نامه‌های داوری و اجرایی مسابقات، ساختار جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت، مراحل جشنواره، جدول زمان‌بندی برنامه‌های سالانه جشنواره، ضوابط تنظیم و ارسال آثار، حوزه مفهومی فعالیت قرآنی، محورهای پیشنهادی نشست‌ها و... است.

لازم به ذکر است جزئیات مبسوط و کامل «آیین‌نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیأت علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی» در اختیار واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 996600

وب گردی

وب گردی