نمایشگاه سلامت و نشاط اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد

در این نمایشگاه صنایع دستی، محصولات و تولیدات خانگی، هنرهای دستی، شیرینی جات، زیور آلات دست ساز، ظروف سفالی، بدلیجات، داروهای گیاهی، پوشاک، جوانه انواع غلات و حبوبات به شکل روغن و پودر، گل و گلدان های سرامیکی، زیور آلات دست ساز و دست سازه های چوبی تولیدی تعدادی از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و دانشجویان ارائه می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، نمایشگاه "سلامت و نشاط اجتماعی" در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با حضور مسئولین این واحد دانشگاهی افتتاح گردید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در خصوص هدف از برپایی این نمایشگاه گفت: هدف از این نمایشگاه که به همت مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه و با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می شود یکی آشنایی با مضرات و مخاطرات اشکال و انواع مختلف مواد مخدر و دیگری ارائه تولیدات و محصولات افراد تحت پوشش سازمانهای حمایتی است که با تلاش و کوشش خود و سازمان حمایتی خود به کسب درآمد بپردازند که این می تواند باعث افزایش نشاط اجتماعی شود.

میثم یزدان پناهی در خصوص خدمات و محصولات ارائه شده در غرفه های این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه غرفه های صنایع دستی، محصولات و تولیدات خانگی مثل غذاهای خانگی، شیرینی های خانگی، ترشیجات، هنرهای دستی مثل چرم دوزی و تولیدات خیاطی، شیرینی جات، شکلات و آجیل، زیور آلات، ظروف سفالی، بدلیجات و یاقوت کبود، داروهای گیاهی، پوشاک، صنایع دستی و ... دایر گردیده است. در این نمایشگاه علاوه بر انواع خوراکی های ارگانیک و خانگی، جوانه انواع غلات و حبوبات به شکل روغن و پودر، گل و گلدان های سرامیکی، زیور آلات دست ساز مددجویان و دست سازه های چوبی تولیدی تعدادی از دانشجویان ارائه می شود و توسط گروه هلال احمر هم غرفه سنجش فشار خون و قند خون دایر گردیده است.

وی افزود در این نمایشگاه همچنین به همت ستاد مبارزه با مواد مخدر غرفه آشنایی با خطرات و مضرات انواع مواد مخدر گنجانده شده است که در آن در کنار کتابچه های سلامت روان، برخی از مواد مخدر هم توسط مسؤولین محترم ستاد مبارزه با مواد مخدر به نمایش گذاشته شده است و به بازدید کنندگان در مورد مضرات و خطرات استفاده از این مواد توضیحات داده می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در خصوص تاثیر این نمایشگاه بر تحکیم مبانی سلامت روان و سلامت جسم و امنیت اجتماعی تصریح کرد: تعدادی از غرفه ها به افرادی سپرده شده که تحت پوشش سازمانهای بهزیستی و کمیته امداد است تا با فروش این محصولات به طور غیر مستقیم به مددجویان این مراکز کمک شود.

وی در خصوص زمان بازدید از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه که توسط مرکز مشاوره و سلامت از حوزه معاونت فرهنگی-دانشجویی برپا شده است تا پنج شنبه 2 اسفند ادامه خواهد داشت و از ساعت 9 صبح تا 16 پذیرای بازدیدکنندگان می باشد و عموم مردم امکان حضور و بهره مندی و خرید از این نمایشگاه را دارند.

کد خبر: 996671

وب گردی

وب گردی