تامین نیازهای نوین دیجیتالی در کشور امکان‌پذیر شد

یک شرکت دانش بنیان داخلی در سال 78 با هدف ارائه‌ فناوری و خدمات مهندسی مدرن و نوین در حوزه‌ فناوری اطلاعات، ارتباطات، تجارت الکترونیک و سامانه‌های پرداخت الکترونیکی تأسیس شد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، این شرکت دانش بنیان داخلی در سال‌های اخیر با ارائه‌ راهکارهای نوین و دانش محور برای فعالان حوزه پرداخت و مراکز پردازش تراکنش‌های مالی، اپراتورهای حوزه ارتباطات، دفاتر خدمات، اصناف و واحد های فروشگاهی و سایر سرویس‌دهندگان، حضوری موثر و چشمگیر در کشور داشته است.
این شرکت با ارائه‌ راهکارهای دقیق و با بهره‌گیری از پلتفرم های متنوع سعی دارد عملکردی بدون نقص را برای مشتریان خود ارائه کند. به گفته محمدعلی سرخوش مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، انعطاف‌پذیری و همراهی مخاطبان در انتخاب خدمات یکی از مهم ترین شاخصه های ارائه خدمات ماست. همچنین فراهم کردن مجموعه‌ای کامل از خدمات ارزش‌افزوده و با ایمنی و سرعت بالا، به عنوان یک اصل مورد توجه مسئولین و مدیران شرکت است.
وی افزود: شرکت ما دارای سابقه ای 20 ساله در حوزه خدمات مالی به‌خصوص زیر ساختهای پرداخت و ارائه‌ محصولاتی مانند راهکارهای مدیریت تراکنش، شخصی‌سازی بستر های کاربردی بر اساس هر صنعت است. این تجربه ما را بر آن داشت تا سهمی عمده در پوشش نیازهای خدمات پردازشی به خصوص در پروژه های کارت محور و بسترهای تراکنش مالی و امتیازی با هدف ارتقای سطح وفاداری مشتریان مخاطبین خود ارائه کنیم.
به گفته سرخوش، در حال حاضر 146 متخصص حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات، تجارت الکترونیک و سامانه‌های پرداخت الکترونیکی در شرکت ما مشغول به ارائه خدمت هستند و خانواده کوچک ما فکری جز اعتلای اقتصادی کشور ندارد.

استفاده از تجربه‌های بین‌المللی در اجرای پروژه‌ها
وی همچنین تصریح کرد: مجموعه شرکت‌های انیاک با پشتوانه سال ها تخصص و تجربه، با اتکا به توانمندی و تخصص مدیران و به‌کارگیری تجربه های اجرایی و عملیاتی شرکای خارجی خود به عنوان گروهی توانمند فعالیت می کند.
این فعال دانش بنیانی ادامه داد: ما با سرمایه گذاری در پیاده‌سازی پروژه‌های عظیم زیرساختی در حوزه‌ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک به خصوص در صنعت پرداخت و سامانه‌های مدیریت منابع سازمانی و جمع‌آوری مکانیزه داده‌ها با ارائه خدمات ارزش‌افزوده سعی می کنیم به عنوان یک شریک تجاری در توسعه نیازهای نوین دیجیتالی در کنار مشتریان خود حضور مستمر داشته باشیم.
مدیر عامل مجموعه انیاک در ادامه بیان کرد: این شرکت که بر مبنای مهندسی و دیدگاهی مدرن تأسیس شده، پروژه‌های بدیع و بزرگی را روانه‌ی بازار کرده است. از جمله‌ آن‌ها می‌توان به «راه اندازی مرکز تبادل و تهاتر امتیازی کشور در قالب اتاق پایای تسویه سیستم های امتیازی (شتاک)»، «راه اندازی GDS مرکزی در حوزه گردشگری و بیمه»، «اخذ اولین موافقت اصولی و مجوز پی اس پی در کشور» و« ارائه طرح اولیه اپراتوری داده های مالیات بر ارزش افزوده صندوق های فروشگاهی (TSP)»، اشاره کرد.

توسعه شبکه کارت‌خوان بانکی به همت متخصصان داخلی
این فعال دانش بنیانی در خصوص خدمات ارائه شده شرکت، گفت: تأمین، شخصی‌سازی و پاکت گذاری کارت در حجم انبوه، سرمایه گذاری در ایجاد شبکه پذیرندگی و استقرار شبکه کارت خوان بانکی POS در کشور، ارائه سرویس Help desk وCall Center برای شبکه پذیرندگان کارت خوان بانکی در کل کشور و طراحی، تولید و راهبری نرم‌افزارهای تخصصی برای ایجاد و توسعه شبکه‌ کارت خوان بانکی از جمله خدمات شرکت ماست.
وی با اشاره به صادرات خدمات شرکت، عنوان کرد: سالهاست که برای صادرات محصولات خود تلاش می کنیم و قراردادهایی نیز داشتیم؛ اما به دلیل وجود مشکلات اقتصادی در کشور نتوانستیم این کار را عملیاتی کنیم.
سرخوش همچنین درباره دریافت حمایت از معاونت علمی برای فعالیت های خود، گفت: معاونت علمی تنها نهادی است که در خصوص فعالیت های شرکت های دانش بنیان خدمت رسانی می کند؛ ما نیز قرار است از صندوق نوآوری و شکوفایی مبلغی وام دریافت کنیم که هنوز نهایی نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 996699

وب گردی

وب گردی