توکلی: داوطلبان شرکت در آزمون ارشد باید تا 31 شهریور 98 فارغ‌التحصیل شوند/ یک‌صدم اختلاف در ثبت معدل هم پذیرفته نیست

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 98 بسیار دقت کرده و نمره را به صورت دقیق وارد کنند، حتی یک صدم بالا و پایین ممکن است دردسرساز شود چون دانشگاه مقصد، هیچ بهانه ای را نمی پذیرد.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره تغییرات دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 برای مهلت مجدد ثبت نام اظهار داشت: تعداد رشته های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 نسبت به بازه زمانی اول ثبت نام در آذرماه سال 97 کاهشی نداشته است؛ اما احتمال افزایش رشته های دفترچه همیشه وجود دارد.

وی در خصوص وضعیت دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که ترم پایانی خود را در بهار 98 پیش رو دارند، ادامه داد: دانشجویان تا روز 31 شهریورماه 1398 فرصت دارند مدرک فارغ التحصیلی خود را از مقطع کارشناسی دریافت کنند تا در صورت قبولی در آزمون کارشناسی ارشد 98 بتوانند از مهرماه سال 98 مشغول به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره معدل نامشخص دانشجویان ترم پایانی مقطع کارشناسی و الزام به درج معدل در سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 98، تصریح کرد: دانشجویان باید معدل آخرین ترم پشت سر گذاشته را در سایت درج کنند چون این نمره ملاک عمل قرار می گیرد.

توکلی تأکید کرد: داوطلبان بسیار دقت کرده و نمره را به صورت دقیق وارد کنند، حتی یک صدم بالا و پایین ممکن است دردسرساز شود چون دانشگاه مقصد، هیچ بهانه ای را نمی‌پذیرد. فرمی درون دفترچه قرار داده‌ایم که دانشجو باید آن را پر کرده و دانشگاه، معدل را تأیید کند. دانشجویان حتما محاسبه معدل را به دانشگاه واگذار کنند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 996744

وب گردی

وب گردی