نمکی: هرگز واگن دستگاه خود را به لوکوموتیو سیاست متصل نکردم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی‌ گفت: به هر دستگاهی که می روم با خودم نیرویی نمی برم؛ زیرا معتقدم بدنه کارشناسی آنجا صداقت و عملکرد نهایی را خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه و مدیریت وزارت بهداشت با حضور وزیربهداشت و سایر مسئولان ظهر امروز در وزارت بهداشت برگزار شد.
دکتر سعید نمکی‌ در این مراسم گفت: من زمانی که به وزارت بهداشت آمدم میل به خدمت گذاری من را به این میدان پر مشکل کشاند من معتقد بودم تمامی افراد را در جایگاه خود حفظ کنم.

وی ادامه داد: من هیچ وقت واگن دستگاه خود را به لوکوموتیو سیاست متصل نکردم. همچنین به هر دستگاهی که می روم با خودم نیرویی نمی برم؛ زیرا معتقدم بدنه کارشناسی آنجا صداقت و عملکرد نهایی را خواهد داشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌ پزشکی‌ گفت: من دکتر صدرالسادات را از زمان مراجعه وی به برنامه و بودجه می شناسم، من در سازمان برنامه و بودجه ۹۵ درصد بودجه کشور را اداره می کردم و از عملکرد تمامی دستگاه‌ها آگاه بودم.

وی بیان کرد: برای دکتر صدرالسادات دعای خیر و نیکی‌ دارم و تلاش می کنم از مشورت‌های وی در وزارت بهداشت نهایت استفاده را داشته باشم. سیاست ها، نقطه نظر ها و تدابیر مدیران ممکن است با یکدیگر کمی متفاوت باشد.


نمکی افزود: دکتر تقوی‌نژاد از مهره های کم نظیر جمهوری اسلامی به شمار می روند، دکتر‌ دژپسند به من گفتند که در وزارتخانه و سازمان های‌ مختلف خواهان حضور دکتر تقوی‌نژاد هستند. من از دکتر تقوی نژاد تقاضا کردم که بدانند سال سختی را پیش رو دارند. ما یکی از سخت ترین سال های اقتصادی خود را از لحاظ نفت پیش رو داریم.

وی ادامه داد: ما به عنوان مردان عرصه اجرای کشور باید کمربندها را سفت تر ببندیم، این هنر نیست که در شرایطی با پول بسیار مدیر قابلی باشیم. مدیر بودن در شرایط سخت بودن هنر است، علاوه بر اینکه سال سختی پیش رو داریم، سرمایه های خوبی داریم نیروهای انسانی بررگترین سرمایه ما هستند. ما وقت چندانی نداریم، کارهای به جا مانده بسیار است. وقت، فرصت و حوصله بیش از اندازه نداریم.

انتهای پیام /

کد خبر: 996771

وب گردی

وب گردی