دانشگاه آزاداسلامی واحد هشتگرد در نوروز 98 اردوی جهادی برگزار می کند

مسئول گروه جهادی حضرت سیدالشهداء(ع) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد گفت: دانشجویان جهادگر واحد هشتگرد در ایام نوروز 98 اردوی جهادی با شعار «من یک جهادی هستم» در مناطق محروم استان البرز برگزار می کنند.

رضایی مسئول گروه جهادی حضرت سیدالشهداء(ع) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه بسیج دانشجویی دو ماموریت عمده دارد، گفت: تربیت نیرو و نقش آفرینی دو ماموریت و کارویژه بسیج دانشجویی است.

دبیر شورای جهادی استان البرز با اشاره به ماموریت نقش آفرینی در عرصه های مختلف توسط بسیج دانشجویی، تصریح کرد: سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، سازندگی، تشکلی، علمی و ... حوزه هایی هستند که بسیج دانشجوی به آن ورود پیدا می کند.

در ادامه وی افزود: اردوهای جهادی با هدف تقلیل و رفع محرومیت برگزار می شود که آثار و برکات این اردوها را با کمتر حرکت اجتماعی و فرهنگی می توان مقایسه کرد.

رضایی با دادن خبر برگزاری اردوی جهادی با شعار «من جهادی هستم» در ایام عید نوروز توسط بسیج دانشجویی واحد هشتگرد، گفت: مجموعه اهداف و ثمرات مادی و معنوی که در این دوره های نسبتاً کوتاه تحقق می‌یابد، این اردوها را به نشانه ای از عمق فرهنگ دینی و انقلابی کشور ما بدل ساخته است.

مسئول گروه جهادی حضرت سیدالشهداء(ع) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در خصوص زمینه های فعالیت اردوی جهادی نوروز 98، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی (اشتغال زایی و کارآفرینی)، کشاورزی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی، عمرانی و دامپزشکی حوزه های خدمات رسانی دانشجویان جهادگر در مناطق محروم استان البرز است.

وی اذعان داشت: دانشجویان علاقمند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به آیدی تلگرام @rrezaei_e یا شماره تماس 09108887433 یا حضوری به دفتر بسیج دانشجویی مراجعه کنند.

رضایی با تاکید بر اهمیت اردوهای جهادی دانشجویی خاطر نشان کرد: طی جلسات که با شورای هماهنگی اردوهای جهادی و معاونت سازندگی بسیج استان البرز داشتیم، تصمیم برآن شد که اردوی نوروز 98 به صورت قرارگاهی برگزار شود.

این فعال دانشجویی پیرامون سابقه برگزاری اردوی جهادی از یک سال گذشته توسط بسیج دانشجویی واحد هشتگرد، گفت: از شهریور 97 تا کنون 5 اردوی جهادی درون استانی برگزار شده است، تقریبا دانشجویان جهادگر 3 روز در ماه در حوزه هدف خدمت رسانی انجام دادند که بیشتر این اردوها در حوزه فرهنگی و عمرانی بوده است.

وی با بیان اینکه مردم مناطق محروم استان البرز دارای مشکلات متعددی هستند و دانشجویان جهادی به عمق این مناطق اعزام می‌شوند تا مشکلات را برطرف کنند، گفت: روستاهای قره‌ترباق، ایپک اشتهارد، حسن‌آباد و قوزلو از مناطق محرومی است که تا کنون اردوهای جهادی در آنها برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 996776

وب گردی

وب گردی