دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند بازویی پرتوان برای مقام معظم رهبری باشد

رئیس مرکز نشر علمی و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راه اعتلای تمدن اسلامی می تواند بازویی توانمند برای امام خامنه‌ای باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین رونمایی و بازنمایی از چهل اثر در حوزه مطالعات انقلاب اسلامی (چلچراغ) امروز (سه شنبه ۳۰ بهمن) به همت دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در تالار شهید باکری در مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج) برگزار شد.

دکتر صالح اسکندری، رئیس مرکز نشر علمی و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همزمان با خروش و حماسه میلیونی مردم در روز ۲۲ بهمن ماه سال ۹۷، پویش نخبگی در حوزه و دانشگاه را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: کتاب ها و تالیفات ما با بیانیه رهبر معظم انقلاب با نام گام دوم انقلاب همزمان شد. پویش ما پاسخی به صحبت های رهبر معظم انقلاب است.

اسکندری ادامه داد: امروز از ۴۰ ستاره در سپهر علم، فرهنگ و سیاست رونمایی می کنیم. دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری یکدیگر، این مجموعه را گردآوری کردند.

وی افزود: مفتخرم که گزارش دهم جمعی از نویسندگان این ۴۰ اثر از جمله دکتر دارابی، حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه و ... عضو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

رئیس مرکز نشر علمی و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در راه اعتلای تمدن اسلامی می تواند بازویی توانمند برای مقام معظم رهبری باشد.

وی ادامه داد: یکی از وزین‌ترین جریده‌ها مجلاتی که در زمینه مطالعات انقلاب اسلامی تدوین و چاپ شده، مجله «زمانه» است که امروز از این مجله نیز رونمایی خواهد شد.

اسکندری تاکید کرد: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی با ۶۰ شهید مدافع حرم، بیشترین تعداد شهید در این راه را دارد که اقداماتی در راستای تالیف کتاب در این خصوص نیز آغاز شده است.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از اقدامات بزرگ ما، تجهیز کتابخانه های واحد دانشگاه آزاد اسلامی به کتاب های ۱۵ ناشر معتبر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 996847

وب گردی

وب گردی