تکفیری ها ضعیف و بازنده هستند/موضع مقتدارانه سوریه در برابر تروریست ها باید در منطقه ثبت شود

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با بیان اینکه تکفیری ها ضعیف و بازنده هستند، گفت: موضع مقتدرانه سوریه در برابر تروریست ها باید در تاریخ منطقه ثبت شود.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه،جواد ترکابادی در دیدار وزیر اوقاف و جمعی از علمای مذهبی سوریه که به منظور تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در سفارت جمهوری اسلامی در دمشق حضور د اشتند گفت: تبریک های صمیمانه و حضور با شکوه شما علمای اهل فضیلت را که در اینجا حضور یافتید و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را که همچنان پیروز و بر پایه اصول، ایمان و عقیده استوار است ثابت مانده است، به محضر مقام معظم رهبری و از زبان شما به مردم ایران و رئیس جمهور و مسئولان جمهوری اسلامی ایران انتقال داده خواهد شد.

وی ضمن تشکر از ابراز تسلیت و همدردی وزیر اوقاف سوریه و علمای مذهبی سوریه در شهادت جمعی از پاسداران ایران اسلامی، این اقدام مجرمانه افزود: همه اقدام های گروه های تکفیری در همه جا با شکست و نابودی روبرو شده است، آنها بازنده و ضعیف هستند.

همه اقدام های گروه های تکفیری در همه جا با شکست و نابودی روبرو شده است، آنها بازنده و ضعیف هستند



سفیر ایران در دمشق ضمن ارج نهادن بر حضور باشکوه مقامات مذهبی سوریه در سفارت جمهوری اسلامی، تصریح کرد: این حضور، پیام آور محبت و شور و برادری است و همان احساس در وجود برادران شما در ایران و در تمامی سطوح مسئولان ایران نیز دیده می شود. این نگاه واحساس خردمندانه و از آینده روشن برخوردار است.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری با این بیان که به مرحله دوم انقلاب وارد شده ایم و مرحله اول که در مرحله تاسیس بودیم را پشت سر گذاشتیم یاد کردند و هنگامی که این انقلاب را تاسیس کردیم آمریکا از ایران و منطقه بیرون رانده شد. و هر تلاشی که باری دیگر برای بدست آوردن زمام منطقه انجام داد، با شکست روبرو شد واین ظلم با موضع مردم وارتش سوریه با رهبری شجاعانه بشار اسد، دفع شد. تاریخ باید این موضع شجاعانه و مقتدرانه را نه فقط در سوریه بلکه برای کل منطقه ثبت کند.
ترکابادی با اشاره به پیروزی بدست آمده در سوریه گفت: این پیروزی، پیروزی همه مردم است، مردمی که به اصول درست حق که به آن آزمایش و مورد امتحان واقع شدند و در آن صبوری کردند و به حقیقت مصداق آیه شریفه« سلامٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَى ٱلدَّارِ »صبوری کردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: موضع ما نسبت به سوریه یک موضع اصولی است و ما به حق مردم سوریه در آنچه خواستار آن هستند ایمان داریم و به قلمرو سوریه و مرزهای آن با رهبری بشار اسد متعهد هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 996848

وب گردی

وب گردی