افتتاح و بهره برداری از مراکز فرهنگی دانشجویی واحد تهران شمال

در ویژه برنامه بزرگداشت چهلمین فجر انقلاب اسلامی که با حضور مسئولین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی برگزار شد، ضمن رونمایی از دستاوردهای فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، برخی مراکز فرهنگی این واحد نیز افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، در حاشیه برگزاری جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی که با عنوان "چهلمین فجر انقلاب اسلامی" و با حضور معاون و مسئولین حوزه دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، کلنگ ساخت بنای یادمان شهدا در سایت دانشگاهی واحد تهران شمال بر زمین زده شد.

کلنگ زنی بنای یادبود شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

امان الله پیشوا، معاون دانشجویی فرهنگی واحد تهران شمال در خصوص اهمیت ساخت این بنای یادبود گفت: با توجه به اینکه حضور شهدا در مراکز دانشگاهی و فرهنگی باعث ارتقاء سطح معنوی این مراکز شده و قطعا در رشد و تعالی علمی و تربیتی دانشجویان تاثیر بسزایی دارد، در نظر داریم که ان شاءالله پس از ساخت این یادمان، میزبان تعدادی از شهدای گمنام جنگ تحمیلی در این مکان باشیم.

نامگذاری مجموعه ورزشی واحد به نام دانشجوی فداکار شهید امیرحسین داداشی

در ادامه مراسم، مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با حضور والدین شهید، به نام شهید امیرحسین داداشی، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت سوانح این واحد دانشگاهی نامگذاری شد. شهید داداشی که از آتش نشانان شجاع و فداکار ایستگاه 46 امداد تهران بود. او خود را برای حضور در سوریه و پیوستن به قافله مدافعان حرم آماده کرده بود. وی در عملیات امداد و نجات ساختمان پلاسکو در 30 دی ماه 1395 به فیض شهادت نائل شد.

افتتاح مرکز جامع مشاوره و روان شناختی امین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

یکی دیگر از مراکزی که در این آیین به بهره برداری رسید، مرکز جامع مشاوره و روان شناختی امین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال بود. بنا به گفته مدیر این مرکز، دانشجویان می توانند از این پس از خدمات مرکز جامع مشاوره و روان شناختی امین، در 12 حوزه مختلف مشاوره روانشناسی بالینی، روان پزشکی، نوروفیدبک، روانسنجی، زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، تغذیه و ورزشی، تحصیلی و شغلی، دینی و مذهبی، حقوقی، تربیتی و خانواده استفاده نمایند.

افتتاح دارالقرآن و کانون قرآن و عترت و نماز

مرکز قرآن و عترت که تحت عنوان دارالقرآن و کانون قرآن و عترت و نماز واحد تهران شمال به بهره برداری رسید، از دیگر مراکز افتتاح شده در حاشیه جشن چهلمین فجر انقلاب اسلامی بود. بنابر اظهارات مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، مرکز قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، مرکز فعالیت های پژوهشی، هنری و ادبی در حوزه قرآن و عترت و نماز خواهد بود که با افتتاح دفتر آن، از این به بعد در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی فعالیت خود را به صورت متمرکز پی می گیرد.

راه اندازی ایستگاه سرویس های عمومی حمل و نقل دانشجویی

یکی دیگر از مراکز خدماتی و رفاهی که در این مراسم مورد بهره برداری قرار گرفت، راه اندازی ایستگاه سرویس های عمومی حمل و نقل دانشجویی واحد تهران شمال بود. مدیرکل امور دانشجویی واحد تهران شمال، در مورد اهمیت احداث این ایستگاه گفت: با عنایت به تاکیدات ویژه ریاست و معاونت دانشجویی فرهنگی واحد مبنی بر ضرورت تسهیل و ارتقاء سطح امنیت رفت و آمد دانشجویان، این ایستگاه احداث شد تا دانشجویان در این قسمت از محوطه دانشگاه بوسیله تاکسی‌هایی که هم از نظر ایمنی خودرو، هم از نظر امنیت سفر و هم حسن رفتار رانندگان خودروها تحت مراقبت بیشتری هستند، خود را به مبادی مورد نظر (ایستگاه های مترو فرهنگسرا و میدان نوبنیاد) رسانده و هنگام عزیمت به دانشگاه نیز از طریق همین خطوط تاکسیرانی خود را به محوطه داخلی دانشگاه برسانند.

کد خبر: 996861

وب گردی

وب گردی