سپاه مقابل مثلث شوم منطقه ایستاده است/ دشمن بداند او را رها نمی‌کنیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهادت به ما می‌آموزد که ما باید برای امنیت، پیشرفت و پیروزی در راه خداوند بایستیم. شهدا تندیس‌های زنده فضایل یک جامعه هستند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت و آرامش ملت ایران که در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، گفت: این روزها رایحه دل‌انگیز شهادت پاسداران انقلاب و حافظان حریم امنیت کشور عزیزمان و حافظان نوامیس و هویت انقلابی ملت شریف ما، در کوچه‌ها و خیابان‌های روستاها و شهرهای کشورمان پیچیده است.

وی افزود: این شهادت و واقعه بزرگ از این جهت بزرگ بود که بعثتی را در قلب‌ها ایجاد کرد و همه ملت بزرگ ایران یکپارچه عاطفه و احساس و مهربانی شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، شهادت را رمز جاودانگی و گوهر حیات طیبه دانست و گفت: جامعه ما به واسطه شهادت به بقای عزتمندانه رسیده است چون جنس شهادت جنس حیات است؛ شهدا به حیات طیبه رسیده‌اند و نه تنها خود جاودانه شده‌اند بلکه برای یک ملت هم جاودانگی آفریده‌اند.

وی اظهارداشت: شهادت یعنی پذیرش این حقیقت که برای احیای دین و عظمت مسلمانان و برای حاکمیت بخشیدن به خورشید پرفروغ انسان، حقیقتی وجود دارد که برتر از جان‌هاست و آن حقیقت «اسلام» است. شهادت به ما می‌آموزد که ما باید برای امنیت، پیشرفت و پیروزی در راه خداوند بایستیم. شهدا تندیس‌های زنده فضایل یک جامعه وتجلی روحیه ایثار، شجاعت، ایستادگی و ایمان هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هم شهدا هم ملت با هم نشان دادند که روح اسلام حیاتی قوی در این جامعه دارد. در ادامه آن حرکت نیز ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه همه فرضیه‌های باطل شیاطین را نابود کرد. مردم ثابت کردند بهتر و عمیق‌تر از گذشته و با درک و ایمانی آگاهانه موقعیت خطیر اسلام و انقلاب را بیش از هر زمان دیگری درک می‌کنند.

وی ادامه داد: معیار این حوادث، ظهور یک تروریست کوچک نیست بلکه ظهور یک استراتژی و تاکتیک خطرناک جهانی است. رزمندگان نیروی زمینی سپاه در مقابل مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و اعراب ایستاده‌ است؛ امروز عربستان قلب شرارت در منطقه و جهان است.

سردار سلامی اظهار داشت: امروز مرکز ثقل قدرت از دنیای استکبار به دنیای اسلام در حال جابجایی است و جهان آبستن یک حادثه بزرگ به سود اسلام است. وقتی اسلام با پیام های آزادی بخش خویش به قدرت می رسد، در این حالت قدرت‌ها می دانند اگر در مقابل این موج اسلام نایستند باید از مناطق تحت اشغال خویش عقب بنشینند.

وی ادامه داد: اسلام درحال پیشرفت است و تمام پیروزی ها و دستاوردهای ما در مقابل انفعال دنیای استکبار به دست آمده است. آنها ضعیف‌تر شده‌اند و امروز آشفته بازاری در دنیای سیاست وجود دارد که موجب درماندگی آنها برای حل کوچکترین مسائل شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمنان ما امروز به زوال رسیده‌اند ‌و آنها هر فکری که می‌کنند عکس آن اتفاق می‌افتد. فکر می‌کردند مردم ما در مقابل انقلاب می‌ایستند اما آنها نشان دادند هرچه خوبی است مربوط به انقلاب است و هرچه کمبود و کاستی است یا مربوط به دشمن است یا مربوط به ضعف عملکرد ما است. امروز دشمنان از بیم مردم نا امید شدند.

وی تاکید کرد: ما ایستاده‌ایم و شهیدان به ما وفاداری آموختند. ما فرزندان جهاد و شهادتیم. ما دشمنانمان را می‌شکنیم و تصمیم گرفته‌ایم این کار را بکنیم و برای آن برنامه داریم. آل سعود بداند ماندنی نیست و دشمن بداند ما او را رها نمی‌کنیم.

سردار سلامی در پایان خاطر نشان کرد: امروز آمریکا قافیه را باخته است و دشمنان ما مایوس هستند و شما ملت ایران بی‌اعتنا به دشمن در حال حرکت رو به جلو هستید. هدف دشمن این بود که انقلاب به چهل سالگی نرسد. از همان روز به این نتیجه رسیدند که به جوانان ما تهاجمی ناجوانمردانه بکنند و این همه تواّن دشمن است.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: شکست دادن قطعی دشمن آرمان نهایی ما است و صبح پیروزی ما نزدیک است. ما طرح هایمان را پیاده سازی کرده ‌و قطعا انتقام شهدایمان را می گیریم البته دشمن آنقدر سیلی خورده است که این حرکات دربرابر آن ناچیز است. ما برای شکست دادن قدرت‌های جهانی برنامه داریم و جنگ ما محدود به یک نقطه نمی شود چراکه تروریست ها عددی نیستند.

کد خبر: 996866

وب گردی

وب گردی