خسروپناه: مهم‌ترین وظیفه جوانان در گام دوم انقلاب، تولید علم‌و‌فناوری است

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اولین و مهم‌ترین وظیفه جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی، تولید علم‌و‌‌فناوری است.

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره بیانیه اخیر مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی کشور اظهار داشت: مخاطب این بیانیه مسئولان و سیاستمداران و دشمنان خارجی نیست بلکه مخاطب اصلی آن جوانان و دانشجویان هستند.

وی افزود: در واقع مقام معظم رهبری به وسیله این بیانیه به دنبال این هستند به جوانان بفهمانند که آن ها نقش قابل توجهی در چهل سالگی دوم انقلاب بر دوش می کشند.

خسروپناه با اشاره به وظایف جوانان و دانشجویان در گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: اولین وظیفه آن ها تولید علم فناوری است؛ زیرا که این موضوع یکی از مولفه های اصلی قدرت است. همچنین یکی از چالش هایی که در کشور وجود دارد، چالش های علمی و پژوهشی است و لذا جوانان وظیفه دارند که در پیشرفت علم کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد تصریح کرد: دوم وظیفه جوانان این است که الگوی انقلاب و نظام اسلامی را بپذیرند، درک کنند و پذیرا باشند و پس از آن وارد عرصه تولید علم و فناوری شوند.

وی اذعان داشت: تولید علم و فناوری و بالندگی انقلاب اسلامی توسط نسل جدید، بدون دارا بودن مبنای فکری انقلابی امکان پذیر نخواهد بود؛ به همین دلیل است که هرکجا با تفکر انقلابی عمل کرده ایم موفق بوده ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 996900

وب گردی

وب گردی