دیدار دانشگاهیان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با خانواده شهید مدافع حرم

به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روزتکریم مادران شهدا، دانشگاهیان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با حضور در منزل شهید مدافع حرم قدیر سرلک با خانواده این شهید والا مقام دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز از واحد یادگار امام خمینی(ره) در این مراسم معنوی که با تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید آغاز گردید، دکتر سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری ، دکتر سید مصطفی حسینی مزینانی معاون پژوهش و فن آوری، دکتر علی مظلومی فر رییس دانشکده مدیریت و حسابداری، جمعی از مدیران ستادی،کارکنان و دانشجویان حضور داشتند.
دکتر سعید قاضی مغربی در ابتدای این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: امروز روز وفات حضرت ام البنین(س) مادر گرامی حضرت عباس(ع) و متعلق به مادران شهداست. واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری این افتخار را دارد که بیشترین شهدای دانشجو را در صف مدافعان حرم داشته باشد و عزت، جایگاه و امنیتی که هم اکنون میهن اسلامی مان دارد را مدیون خون شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم.
اینجا آمده ایم تا از زبان مادر و خانواده ی معزز این شهید والامقام با ویژگی های اخلاقی ایشان آشنا شویم تا انشاالله بتوانیم از برکات معنوی این شهید و این خانواده بهره مند شویم.
رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری افزود: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌ آن بزرگ‌مردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.دانشگاه ما دانشگاه شهیدپروری است و این در وهله ی نخست هم مایه مباهات و افتخار و هم باعث می شود مسئولیت بزرگی بر دوش داشته باشیم.
در ادامه مادر شهید قدیر سرلک ضمن ابراز خشنودی از حضور دانشگاهیان واحد یادگارامام خمینی(ره) شهرری، خاطراتی از این شهید و نحوه سفر وی به سوریه را بیان و سخنانی را پیرامون مجاهدت‌های این شهید والامقام مطرح کرد.
وی در بخشی از سخنان خود گفت:شهید سرلک خود را پاسدار خون امام حسین(ع) می دانستند و شوق شهادت از کودکی در سینه اش شعله می کشید.
در ادامه، دعای پرفیض زیارت عاشورای امام حسین(ع) در منزل این شهید گرانقدر قرائت و نمازجماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین زمانی اقامه و هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهید قدیر سرلک اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996931

وب گردی

وب گردی