هدهد به کوره پزخانه های یافت آباد رسید

اتوبوس کتابگرد هدهد با حضور در کوره پزخانه های یافت آباد و محله های محروم منطقه 18، به ترویج فرهنگ کتابخوانی و اجرای برنامه های فرهنگی می پردازد.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از اتوبوس کتابگرد «هُدهُد» با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری رونمایی شد و قرار بر این شد در ادامه این اتوبوس به سمت مناطق جنوبی شهر تهران حرکت کنند .

سه شنبه 30 بهمن ماه اتوبوس سیار هد هد در قالب برنامه های فرهنگی هنری همچون ایستگاه نقاشی، بازی و خلاقیت و کتابخانه سیار در محله های محروم محله منطقه 18 از جمله کوره پزخانه های یافت آباد میهمان شهروندان منطقه 18 است.

اتوبوس‌های کتابگرد «هُدهُد» با موضوعات تخصصی چون کودک، نوجوان‌پلاس، انقلاب اسلامی و خانواده میزبان شهروندان است. هر اتوبوس یک موضوعی دارد که متناسب با آن موضوع روی اتوبوس تصویرسازی شده است.

فضای داخلی این اتوبوس‌ها به صورت کتابخانه است و در آن سیستم شبکه کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهر تهران برپاست. شهروندان منطقه 18 نیز می‌توانند از طریق این سیستم‌ها عضو کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شوند. همچنین یک راهنما برای مشاوره کتابخوانی در این اتوبوس‌ها مستقر است.

این برنامه سه شنبه 30 بهمن با مشارکت کتابخانه ها و خانه های فرهنگ منطقه 18 برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 996955

وب گردی

وب گردی