ثبت نام 78 هزار نفر در کنکور ارشد98/ احتمال تمدید مهلت ثبت نام وجود دارد

فرصت ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات در آزمون‌ کارشناسی ارشد سال ۹۸ احتمالا امروز (چهارشنبه اول اسفند) پایان می‌پذیرد؛ اما به احتمال زیاد تمدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، برای مساعدت به آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر ۱۶ تا ۲۵ آذرماه سال ۹۷ موفق به ثبت نام در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی-دانشجویی کشور نشدند، روزهای ۲۸ بهمن‌ماه تا اول اسفندماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام مجدد در نظر گرفته شد. البته احتمال تمدید مهلت ثبت نام وجود دارد.

در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۵ آذرماه سال ۹۷ تعداد ۴۵۷ هزار و ۷۳۳ نفر در کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام کردند. تاکنون هم ۷۸ هزار و ۴۲۷ نفر در فرصت مجدد ثبت نام آزمون‌ کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ ثبت نام کرده اند.

اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز یکشنبه (۲۸ بهمن‌ماه) تا روز چهارشنبه (اول اسفندماه) روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و افرادی که مایل به ویرایش هستند، می توانند در این فرصت اطلاعات خود را ویرایش کنند و حتی گروه امتحانی خود را تغییر دهند.

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در این باره به ایسکانیوز گفت: آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی-دانشجویی کشور در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه ۹۸ در ۶ گروه و ۱۳۱ کدرشته امتحانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996973

وب گردی

وب گردی