رونمایی از پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی

پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی پایان‌ نامه‌های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب‌های اجتماعی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محل این وزارتخانه رونمایی شد.

به گزارش ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب‌های اجتماعی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به میزبانی دانشگاه مازندران و با مشارکت سازمان امور اجتماعی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و انجمن‌های علمی جامعه‌شناسی ایران، مددکاران اجتماعی ایران و روان‌شناسی اجتماعی برگزار می‌شود.

این جشنواره ملی با هدف توجه و اهتمام بیشتر دانشگاهیان نسبت به شناخت مسائل و آسیب‌های اجتماعی، تشویق دانشجویان به انجام پژوهش پیرامون مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه و دانشگاه و بهره‌گیری از نتایج و یافته‌های پایان‌نامه‌های دانشجویی به منظور ارائه راه‌حل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

مسائل و آسیب‌های اجتماعی، مسائل و آسیب‌های اجتماعی ازدواج و خانواده، مسائل اجتماعی و فرهنگی نظام آموزش عالی کشور و ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی مربوط در فضای مجازی محورهای جشنواره محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند.
دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که از ابتدای سال ۱۳۹۰ تاکنون از رساله‌های خود دفاع کرده‌اند، امکان مشارکت در این جشنواره را خواهند داشت و مهلت ارسال آثار تا ۲۵ فروردین ماه سال آینده می‌باشد.

علاقه‌مندان جهت دریافت فراخوان این جشنواره ملی و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس الکترونیکی https://farhangi.msrt.ir/fa/news/45794 مراجعه کنند؛ این سامانه امکان مشارکت و بارگذاری پایان‌نامه‌ها را فراهم کرده است.
همچنین در این آیین از نشریه الکترونیکی دوماهنامه «نامه فرهنگی» نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996976

وب گردی

وب گردی