رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از واحد بردسیر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، فضای بسیار خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی ایجاد کرده است.

به گزارش ایسکانیوز از واحد بردسیر، دکتر عبدالمجید طالب تاش با قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی از طرح‌های پژوهشی فرهنگی حمایت می‌کند.

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، حرکت به سمت تمدن اسلامی در پرتو علم و دانش شکل می‌گیرد. توسعه تمدن اسلامی در گرو اهتمام افراد با ایمان و انقلابی به ویژه دانشگاهیان است. حضور دانشجویان جوان در دانشگاه ها، فرصتی بسیار مناسب برای حرکت جهادی برای پایه‌گذاری تمدن اسلامی است.

وی از جوانان و دانشجویان به عنوان سرمایه های بسیار بزرگ یاد کرد و افزود: دانشگاهیان باید بیش از گذشته برای توسعه علمی، معرفتی و فرهنگی دانشجویان تلاش کنند. تقویت اندیشه های دینی و مذهبی از وظایف فرهنگی دانشگاه هاست. حوزه های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی متولیان اصلی توسعه فرهنگی هستند.

طالب تاش، خواستار مشارکت بیشتر دانشجویان و تشکل ها به ویژه بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارمندان در فعالیت های فرهنگی شد و خاطرنشان کرد: فرهنگ، از جنس باور و اعتقاد است. معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از تالیفات و طرح های پژوهشی در حوزه های فرهنگی حمایت می کند.

در ادامه این بازدید، دکتر حجت بابایی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با قدردانی از واحد بردسیر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر یکی از دانشگاه های برتر استان به شمار می رود.

انتهای پیام /

کد خبر: 996977

وب گردی

وب گردی