واکنش پلیس به پیامک های تهدیدآمیز در مورد پالرمو

بررسی لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام سبب شد تا برخی از اعضای این مجمع ادعا کنند که پیامک های تهدیدآمیزی در این خصوص به آنان ارسال شده است، موضوعی که پلیس در واکنش به آن اعلام کرده که اگر شکایتی در این خصوص ثبت شود، حتما به آن رسیدگی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا عارف در واکنش به این پیامک‌ها گفته بود: «صحیح نیست در یک جامعه اسلامی پیامک‌های غیراخلاقی که با هیچ معیاری سازگار نیست به نمایندگان مجلس و مجمع ارسال شود. نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت تحت تأثیر این جوسازی‌ها قرار نمی‌گیرند و آنچه وظیفه شرعی و ملی آنهاست را در خصوص لایحه پالرمو انجام می‌دهند. »

طرح این ادعاها سبب پیگیری موضوع از پلیس شد که سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ در گفت وگو باایسنا در این باره گفت: در مواردی که شاکی خصوص وجود داشته باشد قطعا پلیس به شکایات رسیدگی خواهد کرد.

رحیمی درباره اینکه اگر دریافت کنندگان چنین پیامک هایی شکایت کنند، چه برخوردی با عاملان انجام خواهد شد، گفت: اگر شکایتی در این زمینه مطرح شود، قطعا پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی به موضوع ورود کرده و با افرادی که مرتکب تخلف شده باشند، برخورد خواهیم کرد.

پیش از این در موردی مشابه در مورد FATF نیز، سردار کمال هادیانفر، رییس پلیس فتای ناجا درباره اظهارات اخیر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تهدیدهای پیامکی و فضای مجازی گفته بود: در این خصوص چیزی به ما ارجاع نشده و پلیس هم این موضوع را شنیده است. تاجایی که من می‌دانم این است که از طریق مجلس چیزی به ما برای بررسی ارجاع نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 997002

وب گردی

وب گردی