لزوم به‌کارگیری نیروهای کار آمدی برای ایجاد نشاط آموزشی و فرهنگی در سما

سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان مازندران گفت: ایجاد فضای آرام همراه با نشاط آموزشی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش آموزان مدارس سما اولویت کاری معاونان، استادان و معلمان سما قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز از واحد بابل، دکتر حسین منصوریان در جلسه شورای معاونان سما دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اظهار کرد: یکی از مهمترین فلسفه وجودی و اهداف تاسیس مدارس سما در واحد های دانشگاهی احترام گذاشتن به نهادهای اجتماعی و تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان جامعه است.

سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان مازندران حضور معاونان سما در مدارس را ضروری خواند و گفت: استمرار حضور معاونان در مدارس سما و ارتباط با دانش آموزان و خانواده ها موجب پویایی و تعالی مدارس سما می شود.

وی تأکید کرد: مسئولان سما در استان مازندران هر آنچه در توان دارند برای جذب دانشجو و دانش آموز همراه با خلاقیت و مدیریت کار آمدی تلاش کنند.

منصوریان ارتقای سطح علمی و فرهنگی و ارائه خدمات مناسب و رفتار مناسب را یک امر مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: ایجاد فضای آرام همراه با نشاط آموزشی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش آموزان مدارس سما اولویت کاری معاونان، استادان و معلمان سما قرار گیرد.

دبیر هیأت امنای مازندران افزود: رعایت حفظ، شآن و جایگاه استادان و معلمان از اهمیت بسزایی در پیشبرد اهداف سازمان سما دارد، در معرفی و تبیین آموزشکده مدارس سما باید همه تلاش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 997020

وب گردی

وب گردی