ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مراجعه به دانشگاهیان

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مراجعه به دانشگاهیان تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفر به استان یزد در جریان دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مراجعه به دانشگاهیان تاکید کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی طی چهل ساله گذشته، اظهار کرد: خوشبختانه امروز در حوزه نیروی انسانی متخصص، ایران اسلامی هیچ کمبودی ندارد.

وزیر علوم عدم توسعه دیگر بخش‌های کشور متناسب با بخش دانشگاهی را یکی از مهم‌ترین دلایل بیکاری فارغ التحصیلان دانست و افزود: خوشبختانه سطح کمی و کیفی دانشگاه کشور مطلوب و قابل دفاع است.
وزیر علوم رشد و توسعه علمی را اولویت اول جامعه دانشگاهی کشور دانست و گفت: رویکردهای جدید برای استفاده از علم و فناوری از جمله اقدامات در دستور کار وزارت علوم است.

غلامی در ادامه با اشاره به دستاوردهای وزرات دفاع، تصریح کرد: بسیاری از دستاوردهای نیروهای مسلح با مشارکت دانشگاهیان محقق شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تحقیقات نشان می‌دهد که خوشبختانه اکثر دانشجویان متعهد هستند، گفت: نهادینه شدن فرهنگ مراجعه به دانشگاهیان و استفاده از کارشناسان حوزه‌های مختلف ضروری است.

وزیر علوم تصریح کرد: طرح ساماندهی آموزش عالی در وزارت علوم نهایی شده و کیفی سازی و هدفمند کردن واحدهای آموزش عالی از جمله اهداف وزارت علوم در ساماندهی طرح آموزش عالی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 997101

وب گردی

وب گردی