تذکر به ظریف و علوی درمورد ارتباطات غیر رسمی سفارتخانه های خارجی

نماینده خمینی شهر به وزرای اطلاعات و امور خارجه در مورد ارتباطات غیرمتعارف و غیرقانونی اعضای سفارتخانه‌های خارجی و ملاقات با سمن‌های ایرانی، اتاق‌های بازرگانی و مسئولان دولتی تذکر داد.

به گزارش ایسکانیوز در پایان جلسه علنی روز پنج شنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد.

این تذکرات به شرح زیر است:

- تذکر جبار کوچکی‌نژاد، یعقوب شیویاری و ذبیح‌الله نیک‌فر نمایندگان رشت، میانه و لاهیجان به وزیر صنعت در مورد اینکه به چه مجوزی بیش از قیمت خودرو از مردم هزینه خودرو دریافت می‌کنید.

- تذکر علی‌محمد مرادی نماینده مردم قروه به وزیر علوم مبنی بر اینکه به چه دلیل دانشگاه آزاد اسلامی شان و جایگاه ارباب رجوع را رعایت نمی‌کند.

- تذکر سیدتقی کبیری و اکبر رنجبرزاده نمایندگان خوی و اسدآباد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد اینکه چرا در راستای رفع مشکل بیمه قالیبافان اقدام صورت نمی‌گیرد.

- تذکر جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به وزیر اقتصاد مبنی بر اینکه به چه دلیل بر عملکرد بانک‌های قرض‌الحسنه خصوصی علی‌الخصوص بانک کوثر نظارت نمی‌شود.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه باتوجه به حادثه تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان افزایش تدابیر امنیتی برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث ضروری است.

- تذکر علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان به وزیر بهداشت مبنی بر اینکه آیا فعالیت مدیران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مطب‌های خصوصی دارای وجاهت قانونی است یا خیر؟

- تذکر محسن علیجانی زمانی،‌ ابوالفضل سروش، طیبه سیاوشی، محمدرضا تابش و اکبر رنجبرزاده نمایندگان تهران، اردکان و اسدآباد به وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه چرا به بهانه خصوصی‌سازی فضای ورزشی از مردم و هیات‌های ورزشی گرفته می‌شود.

- تذکر سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر به وزرای اطلاعات و امور خارجه ضرورت رسیدگی به ارتباطات غیرمتعارف، غیررسمی و غیرقانونی اعضای سفارتخانه‌های خارجی و ملاقات با سمن‌های ایرانی، اتاق‌های بازرگانی و برخی از مسئولان دولتی به ویژه در استانداری‌ها و به وزیر کشاورزی ضرورت جلوگیری از اقدامات ادارات غله کشور در کاهش سهمیه آرد نانوایان آزادپز کشور

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان مردم شاهین‌شهر و اسدآباد در تذکری به وزیر کشاورزیدر مورد نابسامانی موجود در بازار گوشت که اقتضا می‌کند نسبت به تامین و توزیع مناسب این کالای اساسی برنامه عملی و جدی داشته باشید.

- تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان به رئیس‌جمهور و وزرای دادگستری و جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه چرا با مافیای واردات نهاده‌های بخش طیور به ویژه مرغ برخورد نمی‌شود.

کد خبر: 997134

وب گردی

وب گردی